جدیدترین آگهی و اخبار استخدام سراسری امروز ایران

جدیدترین اخبار استخدامی های سراسری و دولتی سال 94

جدیدترین آگهی و اخبار استخدام سراسری امروز ایران

جدیدترین اخبار استخدامی های سراسری و دولتی سال 94

جدیدترین آگهی و اخبار استخدام سراسری امروز ایران

وبسایت اطلاع رسانی جدیدترین استخدامیهای سراسری ارگانها، بانکها، دستگاه های اجرایی و مراکز مهم و مختلف کشور



جدیدترین و آخرین اخبار استخدام وزارت نیرو در سال 94


نتایج آزمون استخدام وزارت نیرو تا کنون اعلام نشده است.

اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیت که برای مصاحبه دعوت خواهند شد حداکثر تا هفته اول تیرماه اعلام می گردد. یکی از مسئولان مرکز آزمون نیرو با اعلام این خبر به برق نیوز گفت: نهایتا تا آخر هفته اول تیرماه نتایج پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیت آزمون استخدامی نیرو اعلام می شود.


اطلاعیه شماره ۶:


تطبیق مدارک داوطلبان آزمون (http://185.10.72.97/Sabtenam/frmaddMadarek.aspx)

کلیه کسانی که پیامک مراجعه به سایت را در تاریخ ۹۴/۰۴/۰۶ دریافت نموده اند لازم است متن اطلاعیه شماره ۶ را بطور کامل مطالعه و سپس اقدام نمایند.

به اطلاع داوطلبانی که قبلاً مدارک خود را بارگذاری نموده اند می رساند، نتایج بررسی مدارک بعد از اتمام کامل مراحل تطبیق مدارک از طریق همین سایت اعلام خواهد شد. در این خصوص تاکید می شود از هر گونه تماس تلفنی در خصوص زمان اعلام نتایج خودداری فرمایید.

ضمنا داوطلبانی که پیامکِ مراجعه به سایت و بارگذاری مدارک برای آنها ارسال نگردیده و یا با آنها تماس گرفته نشده، در حال حاضرمشمول تطبیق مدارک نبوده اند، بدیهی است در صورت نیاز، به این گروه اطلاع رسانی خواهد گردید.

کلیه کسانی که پیامک مراجعه به سایت را دریافت نموده اند لازم است متن اطلاعیه شماره ۶ را بطور کامل مطالعه نمایند.



خرید سوالات استخدامی مصاحبه حضوری






دانلود سوالات استخدامی اختصاصی و عمومی 


طبقه بندی شده آزمون وزارت نیرو





پس از دانلود  و مطالعه متن اطلاعیه ذیل جهت بارگزاری مدارک   اینجا   اشاره نمایید

جهت مشاهده متن اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

شماره تماس مجری آزمون

*ضمن تاکید مجدد این نکته که مرحله تطبیق مدارک ، درج اسامی برخی از داوطلبین در سایت آزمون و بارگذاری مدارک، به معنای پذیرش داوطلب نمی باشد، متذکر میشود عدم بارگذاری مدارک مربوط در بازه زمانی اعلام شده ، به معنای انصراف داوطلب از ادامه مراحل بعدی بوده، باعث حذف وی خواهد شد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.






خبر ۲۴ خرداد ۹۴: اعلام نتیجه آزمون استخدامی وزارت نیرو حداکثر تا پایان هفته اول تیرماه/ تطبیق مدارک از ۲۵ خرداد به مدت سه روز 

 

وی در ادامه بیان داشت: تمام تلاش ما این است که حتی زودتر این نتایج اعلام گردد و لذا در صورت اعلام نتایج زودتر از موعد مقرر اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین پایگاه اینترنتی مرکز آزمون وزارت نیرو در اطلاعیه جدید خود از داوطلبان خواست تا در صورت نیاز به تطبیق مدارک خود از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۷ خردادماه با مراجعه به سایت این مرکز نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند. اسامی اعلام شده در این مرحله ربطی به پذیرفته شدگان آزمون ندارد و فقط برای تطبیق و ارسال مدارک خواسته شده باید اقدم گردد.

با پیگیری های صورت گرفته توسط برق نیوز از مرکز آزمون، افرادی که اسامی آنها در سایت برای تطبیق مدارک ثبت نامی اعلام شده است می توانند جزو قبولی ها باشند اما این به منزله قبولی قطعی آنها در این مرحله اول نیست. از طرفی اسامی افرادی که هنوز از آنها برای تطبیق مدارک درخواستی نشده است هم ممکن است جزو قبولی های آزمون قرار بگیرند که در مرحله بعدی مشخص خواهد شد.

بر خلاف اخبار منتشر شده در دیگر پایگاه های اینترنتی، ظرف چند روز آینده نتیجه آزمون استخدامی وزارت نیرو اعلام نخواهد شد و اسامی اعلام شده جهت تطبیق مدارک از فردا به مدت سه روز فرصت دارند که مدارک خواسته شده را ارسال نمایند. نتایج پذیرفته شدگان مرحله اول، اوایل تیرماه ۹۴ و حداکثر تا پایان هفته اول تیرماه اعلام می گردد.

به گزارش برق نیوز در اطلاعیه جدید مرکز آزمون آمده است “درج اسامی برخی از داوطلبین در سایت آزمون و بارگذاری مدارک، به معنای پذیرش داوطلب نمی باشد، متذکر میشود عدم بارگذاری مدارک مربوط در بازه زمانی اعلام شده ، به معنای انصراف داوطلب از ادامه مراحل بعدی بوده، باعث حذف وی خواهد شد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت”.

در اطلاعیه شماره ۳ آمده است که به منظور بررسی و کنترل اولیه مدارک مربوط به بندهای ب و ج دفترچه راهنمای آزمون ضروری است داوطلبینی که اسامی آنها در سامانه اینترنتی آزمون به آدرس www.azmoon-niroo.ir اعلام شده است از تاریخ ۲۵ خردادماه ۹۴ لغایت ۲۸ خردادماه جهت بارگزاری یا همان upload فایل اسکن شده مدارک خود در سامانه یاد شده اقدام نمایند.

گفتنی است در آزمون استخدامی وزارت نیرو برای سال ۹۴ بیش از ۸۰ هزار نفر ثبت نام کرده بودند که آزمون استخدامی ۳۱ اردیبهشت ۹۴ در سراسر کشور برگزار شد. در این آزمون حدودا ۱۸۰۰ نفر برای کار در صنعت آب و برق از طریق آزمون و مصاحبه پذیرفته خواهند شد.


۲۳ خرداد ۹۴ – اطلاعیه جدید وزارت نیرو

اطلاعیه شماره ۳ (مرحله تطبیق مدارک داوطلبین)

به منظور بررسی و کنترل اولیه مدارک مربوط به بند های ب و ج دفترچه راهنمای آزمون، ضروری اسـت داوطلبینـی که اسامی آنها در سامانه آزمون به آدرس www.azmoon‐niroo.ir اعـلام شـده اسـت، از روز دوشـنبه مـورخ ۹۴/۳/۲۵ لغایت حداکثر ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۹۴/۳/۲۷ جهت بارگذاری (Upload) فایل اسـکن شـده مـدارک خود در سامانه یاد شده اقدام نمایند. ( تاکید می شود که، درج اسامی داوطلبین در سایت آزمون و بارگذاری مـدارک توسـط ایشـان صـرفا بـرای تطبیـق مدارک ادعایی در هنگام ثبت نام بوده و به معنای پذیرش داوطلب نمی باشد) مدارکی که لازم است فایل اسکن شده آنها بارگذاری(Upload)گردد شامل موارد زیرمی باشد:

جهت مشاهده کامل اطلاعیه کلیک نمایید

پس از مطالعه اطلاعیه اینجا را کلیک نمایید(سامانه داوطلبان مشمول تطبیق مدارک)

خرید سوالات استخدامی مصاحبه حضوری



خبر اعلام نتایج به نقل از سامانه رسمی آزمون وزارت نیرو:

آزمون ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۴ برگزار گردید.
– اعلام نتایج آزمون در اواخرخرداد ماه سال جاری، از طریق سایت اینترنتی azmoon-niroo.ir صورت خواهد پذیرفت.
– قبول­شدگان در ۲ برابر ظرفیت پذیرش، طبق مفاد آگهی استخدام، بایستی اصل و کپی مدارک مربوطه را حداکثر تا پایان مهلتی که در زمان اعلام نتایج اطلاع رسانی خواهد گردید، حضوراً به آدرسی که تعیین خواهد شد تحویل نمایند و لذا از برقراری تماس با مراکز جداً خودداری گردد.
– سؤالات آزمون، متعاقباً از طریق سایت اینترنتی azmoon-niroo.ir در دسترس قرار خواهد گرفت. بنابراین از مراجعه به سایت های سود جو خودداری نمایید.



خبر جدید – ۹۴: نتایج اولیه آزمون، ۲۱ خرداد اعلام می‌شود

آزمون استخدامی وزارت نیرو در منطقه غرب مازندران برای جذب ۳۲ نفر، روز پنج شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، با رقابت هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار شد.
مهندس سالار مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران در جریان بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس، در سخنانی، اظهار داشت: این آزمون به‌منظور جذب ۳۲ نفر در حوزه ستادی و امورهای هشتگانه شرکت، برگزار ‌شد.
وی تصریح کرد: در مرحله نخست، از پذیرفته‌شدگان دو ‌برابر ظرفیت موردنیاز یعنی ۶۴ نفر برای طی مراحل گزینش و مصاحبه دعوت می شود و در نهایت ۳۲ نفر به استخدام شرکت توزیع برق غرب مازندران درمی‌آیند.
مهندس سالار یادآور شد: نتایج اولیه آزمون، ۲۱ خرداد اعلام می‌شود و پذیرفته‌شدگان نهایی، پس از طی مراحل استخدامی از نیمه دوم سال ۹۴ در سطح شرکت‌ مشغول به‌کار می‌شوند.
وی خاطر نشان کرد: از جمع ۳۲ نفر نهایی، ۲۴ نفر در بخش فنی (مهندس برق و قدرت) و ۸ نفر در بخش های غیر فنی، به بدنه شرکت اضافه خواهند شد.



خبر 1 اردیبهشت 94 : انتشار آگهی استخدام وزارت نیرو در سال 94


وزارت نیرو

آگهی استخدام مقدمه: شرکتهای وابسته (غیردولتی) زیر مجموعه شرکتهای مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور، در راستای تحقق اهداف و وظایف خود و با استناد به مجوزهای استخدامی صادره بر اساس موافقت مجمع عمومی شرکتهای وابسته (غیر دولتی)، تعداد 1796 نفر را از بین فارغ التحصیلان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش، در صورت کسب نمره حد نصاب به ترتیب از بالاترین نمره استخدام می کنند (کسب حداقل 50 ٪ امتیاز آزمون کتبی عمومی الزامی است).



خبر جدید ۲۹ فروردین 1394 : زمان ثبت نام در آزمون مشخص شد.


شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران تــوانیـــر / شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور / استخدام شرکت های مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور


شرکت های وابسته (غیر دولتی) زیر مجموعه شرکتهای مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور، در راستای تحقق اهداف و وظایف خود و با استناد به مجوزهای استخدامی صادره بر اساس موافقت مجمع عمومی شرکت های وابسته (غیر دولتی)، تعداد ۱۷۹۶نفر رااز بین فارغ التحصیلان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش، در صورت کسب نمره حد نصاب به ترتیب از بالاترین نمره استخدام می کنند (کسب حداقل ۵۰٪ امتیاز آزمون کتبی عمومی الزامی است).




دانلود سوالات استخدامی اختصاصی و عمومی 


طبقه بندی شده آزمون وزارت نیرو



الف) شرایط عمومی:

۱- داشتن تابعیت ایران

۲- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم برای آقایان

۳- عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات

۴- نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر

۵- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند

۶- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۷- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۸- دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جداول نیازهای استخدامی موضوع بند الف

۹- عدم منع قانونی برای استخدام و نداشتن تعهد خدمتی به دیگر سازمان ها

۱۰- احراز صلاحیت های عمومی به تأیید گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه


ب ) مواد آزمون :

الف) مواد آزمون توانمندیهای عمومی شامل:

۱- زبان و ادبیات فارسی۲- زبان انگلیسی عمومی ۳- ریاضی و آمار مقدماتی ۴- فن آوری اطلاعات ۵- معارف

۶- اطلاعات سیاسی ، اجتماعی و مبانی قانونی میباشد. * اسلامی

اقلیت های دینی از پاسخ گویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع *خواهد شد.

ب) سوالات آزمون تخصصی بر اساس رشتههای شغلی طراحی میگردد.

مواد (دروس) هر یک از رشته های شغلی و جزئیات مربوط در روز شروع ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

ج ) زمان ثبت نام:

داوطلبان گرامی می توانند از صبح روز سه شنبه مورخ۱۳۹۴/۰۲/۰۱حداکثر تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه مورخ۱۳۹۴/۰۲/۱۰از طریق سایت اینترنتی www.azmoon-niroo.ir اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.


جزئیات کامل مربوط به آزمون در روز ثبت نام به اطلاع داوطلبان گرامی خواهد رسید



دانلود سوالات استخدامی اختصاصی و عمومی 


طبقه بندی شده آزمون وزارت نیرو








آشنایی با وزارت نیروی کشور ایران :

 آشنایی با وزارت نیرو
اقتصاد > انرژی - همشهری آنلاین:
آغاز تشکیل وزارت آب و برق (که بعدها به وزارت نیرو تغییر نام یافت) از اولین نظام نامه موسسه برق تهران مصوب 25 مهر ماه 1315 که به منظور برق رسانی به منازل و معابر شهر تهران تاسیس شده بود

و قانون اجازه تاسیس بنگاه آبیاری مصوب 29 اردیبهشت سال 1322 که وظیفه اش توسعه و اصلاح امور آبیاری کشور بود؛ به وجود آمد.

وضعیت‌ ساختار اداری‌ دولت‌ پس‌ از مشروطه‌ تا سال 1342 که‌ وزارت‌ آب‌ و برق‌ تأسیس‌شد،  همیشه‌ به گونه‌ای‌ بوده‌ که‌ ضرورت‌ تمرکز مربوط به‌ امور آب‌ و برق و انرژی‌ در یک‌ مجموعه‌ منسجم ‌احساس‌ می‌شد.

‌به وجود آمدن تاسیسات سدهای مخزنی در نقاط مختلف کشور (لار، لتیان، درودزن، زرینه رود، و...) قانون اجرای انتقال برق ازطریق خطوط هوایی(2/3/1339) و وجود  چندین‌ دستگاه‌ که‌ متکفل‌ مسئله‌ آب رسانی و برق رسانی ‌بوده‌اند نیز هیچگاه ‌راهگشای‌ حل‌ معضلات‌ جامعه‌ نبوده‌ است‌.

بنابراین، دیدگاه های‌ جدیدی‌ که‌ دخالت‌ مؤثرتر دولت در امور زیربنایی در بخش های آب، برق و انرژی را ضروری می دانست؛ همچنان‌ سبب‌ بوجود آمدن‌ طیف‌ وسیعی‌ از دستگاههای‌ اجرایی‌ موازی و مشترک‌ گردید که‌ به‌ نحوی‌ به‌ مسئله‌ تامین برق وآب (آشامیدنی،کشاورزی و سایر مصارف) مشغول بودند.

اما مشکل اساسی این بود که این دستگاه ها از نظام و انسجام و هماهنگی خاصی برخوردار نبودند. به همین دلیل این معضل دولتمردان را برآن داشت تا با تاسیس یک سازمان که بتواند وظایف ارایه خدمات آب و برق را درسراسر کشور برعهده بگیرد؛ موافقت کنند و همین تفکر در نهایت منجر به‌تأسیس‌ «وزارت‌ آب‌ و برق» شد.

دسن

پرونده‌ها:

more  مجید نامجو /

more  آشنایی با سازمان انرژی‌های نو ایران / آشنایی با سازمان توسعه برق ایران /

دسن

لایحه قانون تاسیس وزارت آب وبرق مصوب بیست وششم اسفند 1342 در واقع نقطه پایانی به تمامی سرگردان هایی بود که هم مصرف کنندگان آب و برق داشتند و هم شرکت هایی که دراین زمینه فعالیت می کردند.

وظایف اصلی وزرات نیرو:

    نظارت بر منابع آب کشور و اجرای طرح های تامین آب و انتقال آنها به مراکز مصرف
    نظارت بر نحوه جاری شدن فاضلاب شهرها و واحد های صنعتی
    اجرای طرح های انتقال و توزیع برق درقالب ایجاد شرکت های برق منطقه ای و نظارت بر نحوه استفاده از برق

وزارت آب وبرق از سازمان آب تهران، بنگاه برق تهران، بنگاه مستقل آبیاری، اداره کل لوله کشی آب تهران، آب و برق خوزستان، آب و برق کرج و اداره حفاظت از تاسیسات سدهای لار و لتیان ویا سایرسازمان های دولتی که برای احداث و بهره برداری از سدها و منابع آب وبرق کشور به وجود آمده بودند؛ تشکیل شد.

به این وسیله هم مصرف کنندگان آب و برق و هم شرکتها و سازمانهای متولی این دو صنعت صاحب یک وزارت خانه  با شرح وظایف مشخص شدند.

با تصویب قانون ایجاد «سازمان برق ایران» (مصوب 19/ 4 / 1346) وزارت آب و برق موظف به تشکیل شرکتهای برق منطقه ای جهت اجرای طرح های برق رسانی به سراسر کشور شد.

همچنین تصویب قانون تاسیس «شرکت های بهره برداری از اراضی زیر سدها» در سراسر کشور در تاریخ 30/2/1347 وظایف وزارت آب و برق روز به روز کامل تر و مشخص تر می‌شد.

پس از ایجاد «سازمان انرژی اتمی ایران» ،  قرارشد وظیفه  مطالعه و به کار گیری سایر انرژی های تجدید پذیر به وزارت آب و برق داده شود و به همین دلیل مقدمات تشکیل وزارت نیرو برای انجام کلیه امور مربوط به آب وبرق و انرژی‌های تجدیدپذیر به وجود آمد.

قانون تاسیس «وزارت نیرو» در بیست و هشتم بهمن 1353 به تصویب رسید که هدف آن حداکثر استفاده ازمنابع انرژی و آب کشور و همچنین تهیه و تامین انرژی و آب برای انواع مصارف عمومی شهروندان عنوان شد.

وظایف اساسی وزارت نیرو نوع گسترده و همه جانبه‌ای از وظایف وزارت آب وبرق پیشین بود.

مهم‌ترین وظایف وزارت نیرو:

    مطالعه و تحقیق درباره انواع انرژی و تعیین سیاست ها و اجرای برنامه‌های انرژی
    سیاستگذاری، هماهنگی، نظارت وبهره برداری از شرکتها و موسساتی که وظیفه تولید، انتقال و توزیع انرژی درسراسر کشور را به عهده دارند
    مطالعه و شناخت منابع آب کشور و بهره برداری از آنها
    احداث نیروگاه‌های برق و تاسیسات  تصفیه و آبرسانی در تمام نقاط کشور
    ساخت و تولید انواع کالاهای آب و برق

با تاسیس وزارت نیرو تمامی اختیارات وزارت آب وبرق به وزارت نیرو منتقل شد و حتی بر اساس ماده 9 این قانون سازمان انرژی اتمی ایران از سازمانهای زیرمجموعه وزارت نیرو محسوب شد و در اصلاح ماده 1 قانون وزارت نیرو در بیستم اردیبهشت 1357 ، احداث، تکمیل و بهره برداری از نیروگاه‌های اتمی نیز از وظایف اصلی وزارت نیرو تلقی شد.

براساس ماده 8 این قانون شرکت ملی نفت ایران نیز موظف شد که برنامه های تولید، پالایش و توزیع نفت و گاز را دراختیار وزارت نیرو قرار دهد. هرچند پس از پیروزی انقلاب اسلامی و توجه به توسعه و ضرورت استفاده  گسترده ازانرژی اتمی، «سازمان انرژی اتمی» مستقل و از وزارت نیرو منفک شد.

در ادامه تکمیل وظایف وزارت نیرو در بیست ونهم تیرماه 1354 قانون تشکیل «شرکت های تامین و توزیع آب و تاسیسات آب وفاضلاب شهرها» به تصویب رسید. بر اساس این قانون ایجاد شبکه های جمع آوری و دفع فاضلاب نیز با همکاری شهرداری ها یا بخش خصوصی برعهده وزارت نیرو گذاشته شد.

با وقوع انقلاب اسلامی ایران وتشکیل «شواری انقلاب جمهوری اسلامی ایران» ، با تصویب لایحه قانونی راجع به تغییرات وظایف وزارت نیرو مصوب بیست و یکم تیرماه 1359 بخشی از وظایف وزارت نیرو به سایر سازمان‌ها یا وزارتخانه‌ها منتقل شد.

براساس این لایحه تامین و توزیع آب آشامیدنی شهرها به استانداری و شهرداری ها منتقل شد. ادارات آبیاری و تشکیلات مربوط به آنها نیز به وزارت کشاورزی و عمران روستایی واگذار شد. بدین ترتیب یک بار دیگر وظایف وزارت نیرو دست خوش تغییر وتحول شد.

ایران یکی از کشورهایی است که از لحاظ موقعیت جغرافیایی در منطقه خشک و نیم خشک کره زمین قرارگرفته است، به همین دلیل موضوع آب همواره مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته و نبود قانون مشخصی دراین زمینه موجب بروز مشکلات حقوقی می‌شد.

با تصویب قانون توزیع عادلانه آب درتاریخ شانزدهم اسفند 1361حدود و اختیارات یکی از اساسی ترین وظایف وزارت نیرو که همواره با چالش عمومی روبرو بود، تعیین و مشخص شد.

این قانون در پنج فصل و52 ماده و27 تبصره، وضعیت چگونگی حفاظت و بهره برداری از منابع آب و حتی فاضلاب را تشریح و هدفمند کرد. درهمین راستا نیز قانون تشکیل کمیته بزرگ سدهای بزرگ و کمیته ملی آبیاری و زهکشی با هدف تسهیل عضویت در کمیسیون‌های بین‌المللی و انجام مطالعات علمی در این زمینه در سوم تیرماه 1366 به تصویب رسید.

با پایان یافتن جنگ تحمیلی بازسازی و اجرای طرح های عمرانی شدت بیشتری گرفت و دولت و مجلس شورای اسلامی نیز توجه خود را به تصویب قوانین و اجرای طرح های عمرانی معطوف داشتند.

وضعیت بهداشت محیط شهرها والزام و ضرورت جمع آوری، انتقال و ساماندهی فاضلاب و تاسیسات آب رسانی شهرها و واحدهای صنعتی، مقدمات تصویب قوانینی را دراین زمینه به وجود آورد. برهمین اساس قانون تشکیل «شرکت های آب وفاضلاب» درتاریخ چهارم اسفند 1369 تصویب و ابلاغ شد.

براساس این قانون ایجاد وبهره برداری از شبکه های توزیع آب شهری وجمع آوری وانتقال وتصفیه فاضلاب شهرها برعهده شرکت های مستقلی با عنوان شرکت های آب وفاضلاب استانی که زیر نظر وزارت نیرو انجام وظیفه می کنند؛ گذاشته شد.

بخشی از امورات عمرانی مربوط آبرسانی روستا ها وجمع آوری و دفع فاضلاب های روستایی هنوز تا این تاریخ دراختیار وزارت نیرو قرار نگرفته بود و کماکان برعهده وزارت جهاد سازندگی بود. به منظور یکپارچه سازی وظایف و واگذاری کلیه خدمات آب و برق به مردم ایران، بنا به تصویب هیئت وزیران در مردادماه 1381 وظایف آب وفاضلاب های روستایی نیز به وزارت نیرو واگذار شد. همچنین برق رسانی به روستاها نیز برعهده وزارت نیرو گذاشته شد.

 به این وسیله کلیه وظایف تامین وآبرسانی به شهرها و روستاها، ایجاد شبکه ها وتصفیه خانه های فاضلاب شهری و روستایی و تامین وتوزیع برق به شهرها و روستاها، ومطالعه واستفاده از انرژی های تجدید پذیر ازجمله اساسی ترین وظایف وزارت نیرو است که هم اکنون در حال انجام است.

توسعه جمعیت، تکثر شهرها و لزوم توجه به تجهیز روستاها از یکسو و تحولات و تغییرات شتابنده فن آوری از سویی دیگر موجب می شود که ساختار سازمانی دولت و به تبع آن وزارت خانه ها در دوره های متوالی دستخوش تغییرات شود. اما وزارت نیرو درگذر زمان تا سال 1386 وظایف و ماموریت هایی را دارد که دراین متن به آنها اشاره شده است.









دانلود سوالات استخدامی اختصاصی و عمومی 


طبقه بندی شده آزمون وزارت نیرو





کلمات کلیدی:

استخدام وزارت نیرو سال 94 (استخدام جدید) | ایران استخدام iranestekhdam.ir/استخدام-وزارت-نیرو/ Translate this page 3 hours ago - جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت نیرو اینجا کلیک کنید · جهت مشاهده دستور العمل استخدام وزارت نیرو اینجا کلیک کنید. ایران استخدام گام به ... You've visited this page 5 times. Last visit: 12/5/14 استخدام وزارت نیرو در سال 94 | «ای استخدام» www.e-estekhdam.com/استخدام-وزارت-نیرو/ Translate this page 22 hours ago - شرکت کنندگان آزمون استخدامی وزارت نیرو لطفا تجربیات خود را در دیدگاههای همین صفحه به اطلاع دوستان خود رسانده و با هم تبادل اطلاعات نمایید. ‎نمونه سوالات جلسه مصاحبه استخدام - ‎چگونه استخدام شویم؟ - ‎نمونه سوالات استخدامی وزارت آزمون استخدامی azmoon-niroo.ir/ Translate this page آگهی استخدام. وزارت نیرو به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز شرکت های وابسته (غیر دولتی) زیر مجموعه شرکت های مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب ... استخدام - پرتال وزارت نیرو - پرتال وزارن نیرو moe.gov.ir/Inner-Pages/استخدام.aspx Translate this page استخدام در وزارت نیرو از طریق آزمون استخدامی متمرکز صورت می گیرد: آزمون استخدامی متمرکز از طریق وب‌سایت http://azmoon-niroo.ir و روزنامه های کثیرالانتشار ... دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو - ایران عرضه iranarze.ir/.../103-doe-employment-test-questions.html Translate this page دانلود نمونه سوالات استخدامی آزمون استخدامی وزارت نیرو منابع استخدامی وزارت نیرو بخش انرژی های تجدید پذیر آب و فاضلاب برق بخش برنامه ریزی و نیروی انسانی. You've visited this page many times. Last visit: 4/18/15 استخدام وزارت نیرو در سال 94 www.niroensani.ir/viewrooydadha.php?id=90094 Translate this page محتویات آگهی استخدامی پس از انتشار و اعلام آگهی استخدامی توسط وزارت نیرو از طریق جراید رسمی و کثیرالانتشار در سال 94 ، از طریق سامانه نیروی انسانی نیز به ... نتایج استخدامی وزارت نیرو - دهوند dehvand.ir/270486/آگهی استخدام در سازمان آب و برق خوزستان + تکمیلی www.khouznews.ir/.../آگهی-استخدام-در-سازمان-آب-و-بر... Translate this page Feb 19, 2015 - تغییرات در آگهی استخدام سازمان آب و برق خوزستان / خانم ها می توانند ..... من خودم در سال 91 در آزمون استخدامی وزارت نیرو قبول شدم و الان بیشتر از یک ... سامان کاریاب|کاریابی|کاریاب: آگهی استخدام|استخدام www.samankaryab.com/ Translate this page استخدام وزارت نیرو سال ۹۴ اعلام جزئیات استخدام ۹۴ بزودی. » اخبار استخدام آتش نشانی ... آگهی استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران جدید سال ۹۴. » استخدام بانک رفاه ... آگهی استخدام جدید وزارت نیرو آبان ماه 93 | یک دوست سایت ... yekdost.ir › اخبار Translate this page Oct 25, 2014 - وزارت نیرو خوشبختانه به تازگی خبر از استخدام جدید داده است که به محض اعلام جزئیات آگهی استخدام وزارت نیرو در سال 93 در سایت تفریحی یک ... آگهی استخدام در وزارت نیرو - com . تراکمه terakmeh.com › اداری - Translate this page آگهی استخدام در وزارت نیرو. با سلام. شرکت های مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور، در راستای تحقق اهداف و وظایف خود و با استناد به مجوزهای استخدامی ... آگهی استخدام دیپلم تا دکتری در وزارت نیرو اسفند92 - روزانه ... forsatha.mihanblog.com/post/4177 Translate this page Feb 2, 2013 - شرکت های تابعه (دولتی) وزارت نیرو به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از محل مجوز شماره 4006/91/224 مورخ 17/2/91 معاونت توسعه مدیریت و ... آگهی استخدامی وزارت نیرو - show-content - فرمانداری بهاباد bahabad.gov.ir/-/اگهی-استخدامی-وزارت-نیرو Translate this page Nov 1, 2014 - وزارت نیرو ضمن برگزاری آزمون استخدامی متمرکز در روز جمعه مورخ 93.08.30 جهت حوزه ستادی، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکتهای تابعه آن و ... استخدام وزارت نیرو 93 | جدیدترین اخبار استخدامی ekar24.ir/tag/استخدام-وزارت-نیرو-93/ Translate this page استخدام وزارت نیرو سال ۹۳ – نتایج اعلام شد ... هوشمند تعداد بازدید:3 بازدید; آگهی استخدام شرکت فولاد البرز ایرانیان فایکو واقع در استان تهران – ۲۶ فروردین ۹۴ تعداد ... استخدام "وزارت نیرو" در سال 93 - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../استخدام-وزارت-نیرو-در-سال-93 Translate this page Feb 15, 2014 - وزارت نیرو جهت تکمیل نیروز انسانی خود در سال 93 استخدام می کند. ... چند ماهه این آگهی رو دادن ولی نمیگن استخدام کی هست یعنی چی آخه؟ میلاد. استخدام وزارت نیرو - آگهی استخدام www.9091.ir/global/vezarate-niro Translate this page آگهی استخدام دستیار دندانپزشک و دندانپزشک مجرب فروردین 94 · آگهی استخدام لیسانس .... 19.01.1394استخدام 144 نیرو در آتش‌نشانی شیراز. 03.12.1393آگهی ... استخدام "وزارت نیرو" در سال 93 | تراز www.taraznews.com/content/66731 Translate this page Feb 15, 2014 - تراز: وزارت نیرو جهت تکمیل نیروز انسانی خود در سال 93 استخدام می کند. ... این شرایط از آخرین آگهی استخدام این شرکت اخذ شده و تبعا در ط Translate this page Dec 24, 2014 - وزارت نیرو ضمن برگزاری آزمون استخدامی متمرکز در روز جمعه مورخ 30/8/93 جهت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت های تابعه آن در سراسر ... Sign In: WebsitePanel 185.10.72.187/ Sign In to Control Panel. Username: *. Password: * Forgot your password? Remember me on this computer. Language: English. Theme: Energy Blue. Powered ... استخدام وزارت نیرو سال ۹۳ (اعلام نتایج در ۲۹ آذر) kar24.rozblog.com/post/1583 Translate this page خبر ۲۸ آذر ۹۳ – نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو ۲۹ آذر ماه اعلام می‌شود. مهاجری معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه ... اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت نیرو barghnews.com/.../اعلام-نتایج-آزمون-استخدامی-وزارت-... Translate this page Dec 3, 2014 - با گذشت چند روز از تاریخ اعلام شده خبری از اعلام نتایج و قرار گرفتن اسامی پذیرفته شدگان چند برابر آزمون استخدامی وزارت نیرو نیست


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی