جدیدترین آگهی و اخبار استخدام سراسری امروز ایران

جدیدترین اخبار استخدامی های سراسری و دولتی سال 94

جدیدترین آگهی و اخبار استخدام سراسری امروز ایران

جدیدترین اخبار استخدامی های سراسری و دولتی سال 94

جدیدترین آگهی و اخبار استخدام سراسری امروز ایران

وبسایت اطلاع رسانی جدیدترین استخدامیهای سراسری ارگانها، بانکها، دستگاه های اجرایی و مراکز مهم و مختلف کشور




پیگیر جدیدترین خبرهای استخدامی وزارت بهداشت در این صفحه باشید


خبر ۱۹ اردیبهشت ۹۴: قرار است امسال مجوز استخدام ۷۰۰۰ نفر برای ۷۶ بیمارستان جدید داده شود
دکتر سیدحسن هاشمی جمعه شب در برنامه نبض شبکه خبر سیما با بیان اینکه در اجرای طرح تحول سلامت نیاز به نیروی انسانی بود ادامه داد: اما ۹۵ هزار نیرو قردادی هستند و ردیف حقوق دولتی ندارند که بیمارستان هزینه حقوق آنها را می دهد والان کارشان زیاد شده که باید جبران شود.

وزیر بهداشت با تاکید بر گسترش خدمات پزشکی درکشور گفت: ۱۵ سال زمان نیاز داریم تا طرح پزشک خانواده درست اجرا شود البته این مشروط بر حمایت کل نظام از این طرح است.

وی یکی از مشکلات عمده نظام سلامت و بهداشت در کشور را کمبود نیروی متخصص اعلام کرد و گفت: برای تامین نیروی پرستاری اقدام به تاسیس شرکت هیات امنایی کرده ایم و ۱۶ هزار پرستار جذب خواهیم کرد.

دکتر هاشمی گفت: مجوز استخدام از طرف مجلس شورای اسلامی برای بخش های درمانی صادر نشده و در نتیجه اقدام به جذب نیرو از طریق شرکت کرده ایم.
او ادامه داد: قرار است امسال مجوز استخدام ۷۰۰۰ نفر برای ۷۶ بیمارستان جدید داده شود.

منبع: شبکه خبر / مشرق نیوز




خرید سوالات طبقه بندی شده استخدامی وزارت بهداشت با جواب سوالات







خبر ۲۵ فروردین ۹۴: جزئیات استخدام‌های جدید در وزارت بهداشت



قائم مقام وزیر بهداشت، جزئیات استخدام‌های جدید این وزارتخانه و همچنین چگونگی توزیع نیروهای استخدامی را تشریح کرد.
دکتر ایرج حریرچی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص مجوزهای دولت برای استخدام و سهم وزارت بهداشت از مجوزهای استخدامی جدید، گفت: با دولت و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی توافقی را انجام داده‌ایم که طبق آن حدود ۷۷۰۰ نفر با بودجه لازم برای بیمارستان‌هایی که جدید تاسیس می‌شوند، در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرند.
وی اولویت‌های استخدامی وزارت بهداشت را از این تعداد توافق‌شده در گروه‌های پرستاری و پیراپزشکی مانند رشته‌های آزمایشگاه و هوش‌بری عنوان کرد و افزود: بیمارستان‌های تازه‌تاسیس در کل کشور راه‌اندازی می‌شوند، البته اغلب این بیمارستان‌ها در مناطق محروم و شهرستان‌هاست.


حریرچی در ادامه به کسری نیروی بیمارستان‌های فعلی اشاره و اظهار کرد: باید توجه کنیم که در بیمارستان‌های موجود وزارت بهداشت نیز به دلیل کسری نیرو با مشکل مواجه هستیم که امیدواریم با توجه ویژه دولت، این مشکل رفع شود.
وی افزود: در راستای رفع این مشکلات هم در مورد افرادی که از بیمارستان‌ها خارج می‌شوند یعنی بازنشستگان و همچنین برای کسری‌های فعلی در حال مذاکراتی با دولت هستیم تا بتوانیم این کسری‌ها را جبران کنیم.
پرداخت ۱۰۰ درصد مطالبات پزشکان و غیرپزشکان بیمارستان‌ها
قائم‌مقام وزیر بهداشت در ادامه در خصوص پرداخت‌ مطالبات کارکنان بیمارستان‌ها گفت: امسال اولین سالی بود که وزارت بهداشت توانست در اسفندماه ۱۰۰ درصد مطالبات کارکنان را پرداخت کند و از شرمندگی که سال‌ها دچار آن بود، خارج شود. البته ممکن است در این زمینه مانند هر امر دیگر اشتباه یا استثنائی وجود داشته باشد که خواهشمندم در هر جایی اگر همکارانی مطالباتشان را دریافت نکرده‌اند به ما مراجعه کنند تا آن مشکل نیز رفع شود.



خرید سوالات طبقه بندی شده استخدامی وزارت بهداشت با جواب سوالات



خبر ۱۷ فروردین ۹۴: آزمون ویژه وزارت بهداشت برای مدیران بیمارستان‌ها


مدیرکل دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت ضمن تشریح چالش‌های طرح اداره بیمارستان‌های دولتی به صورت هیات امنایی، جدیدترین برنامه‌های وزارت بهداشت در این زمینه را تشریح کرد.
دکتر احمد تارا در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص طرح اداره ۲۰ درصد بیمارستان‌های دولتی به صورت هیات امنایی که چند سال است برای افزایش کیفیت خدمات در این بیمارستان‌ها مطرح شده، با اشاره به جلساتی که در روزهای پایانی سال ۹۳ در این زمینه برگزار شده، گفت: ایجاد بیمارستان‌های هیات امنایی تکلیفی‌ست که بر دوش وزارت بهداشت قرار دارد. به این منظور جلسات مکرری در این زمینه برگزار می‌شود تا نظام حاکمیت این بیمارستان‌ها تعریف و ارتباط آنها خصوصا از نظر نظام مالی و استخدامی با لایه‌های حاکمیتی تعیین شود.
وی در این باره افزود: به این معنی که مشخص شود نظام‌های مالی و استخدامی در بیمارستان‌های هیات امنایی باید با کدام یک از لایه‌های حاکمیتی مرتبط باشند؛ آیا مانند گذشته با دانشگاه‌ها یا با ستاد وزارت بهداشت ارتباط داشته باشند. این مسائل در حال مطالعه و بررسی‌ است و جزییات آن در اوایل سال ۹۴ مشخص می‌شود تا به این ترتیب کار برای ۲۰ درصد تخت‌های بیمارستان‌های دولتی آغاز شود.
لزوم آمادگی مدیران بیمارستان‌ها برای افزایش اختیارات
تارا بزرگ‌ترین چالش در اجرای این طرح را میزان آمادگی بیمارستان‌های دولتی و مدیران آنها در برابر افزایش اختیارات عنوان کرد و گفت: زمانیکه می‌خواهیم این میزان اختیار را به مراکز محول کنیم، آنها باید آمادگی دریافت این اختیارات را داشته باشند. در حال حاضر در نظام بیمارستانی نیازمند این هستیم که مدیران ما قوی‌تر شده و در بحث‌های تشکیلاتی مهارت بیشتری کسب کنند.
برنامه ویژه وزارت بهداشت برای توانمندسازی مدیران بیمارستانی
وی در ادامه از اجرای طرحی برای مرتفع کردن این چالش خبر داد و اظهار کرد: در همین راستا و به موازات این برنامه، ما در دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت برنامه‌ای تحت عنوان “توانمندسازی مدیران” را آغاز کردیم که برنامه بسیار جامعی برای مدیران بیمارستان‌های کشور است و طبعا مدیرانی که بعد از این دوره و بر اساس آزمونی که خواهیم گرفت نتوانند کیفیت لازم را لحاظ کنند ممکن است از این مدیران در پست‌های دیگر استفاده کنیم.
مدیر کل دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت مجددا تاکید کرد: بنابراین ما به این نتیجه رسیده‌ایم که بحث واگذاری اختیار به بیمارستان‌هایی که آماده دریافت این مقدار اختیار هستند باید صورت گیرد و وزارت بهداشت نیز برای آماده‌سازی بیشتر این مراکز به آنها کمک می‌کند. بنابراین موضوع آمادگی مدیران برای افزایش اختیارات آنها بزرگ‌ترین چالش ما در این حوزه است.
خروج از مشکلات اعتباری از دستاوردهای طرح تحول سلامت
تارا به این سوال که آیا در اجرای این طرح با مشکلات اعتباری مواجه هستید یا خیر؟ اینگونه پاسخ داد: در گذشته بیمارستان‌های هیات امنایی اینطور تعریف می‌شد که باید۳.۶ k برای ارائه خدمات بهتر در بیمارستان‌های دولتی به پزشکان پرداخت می‌شد؛ اما در حال حاضر با اجرای طرح تحول نظام سلامت و ابلاغ کتاب جدید ارزشگذاری نسبی خدمات، مسائل اعتباری دیگر برای بیمارستان‌ها مطرح نیست و آنها می‌توانند با منابعی که دیده شده خودگردان شده و کیفیت خدمات خود را افزایش دهند. قطعا بعد از طرح تحول باید بیشتر به بحث‌های کیفیتی بپردازیم تا اعتباری.


خرید سوالات طبقه بندی شده استخدامی وزارت بهداشت با جواب سوالات



خبر ۱۶ اسفند ۹۳: ۷ هزار نفر در بیمارستان‌های کشور استخدام می‌شوند



به گزارش خبرگزاری فارس از مانه و سملقان، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز در آیین افتتاح بیمارستان آشخانه گفت: دولت اخیراً مجوز استخدامی هفت هزار نیرو برای جذب در بیمارستان‌ها را به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داده است. وی بیان داشت: فراخوان جذب نیروها در بیمارستان‌ها به زودی انتشار یافته و مراحل جذب مجوزهای استخدامی انجام خواهد شد. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با جذب این نیروها بخشی از کمبودهای این مراکز بیمارستانی برطرف خواهد شد. به گفته وی با روی کار آمدن دولت یازدهم برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جبران کمبود نیروی در مراکز درمانی انجام می‌شود. قاضی‌زاده هاشمی افزایش جمعیت را به عنوان یکی از مهم‌ترین رویکردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برشمرد و گفت: بخشی از این برنامه‌ها به موضوع ناباروری‌ها متمرکز است. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حمایت‌های درمانی و ایجاد صندوقی برای درمان ناباروری‌ها را برشمرد و بیان داشت: بخشی از حمایت‌ها برای درمان ناباروری با ارائه تسهیلات دنبال می‌شود که بانک‌ها نیز می‌توانند در این مسیر کمک‌‌کار ما باشند. قاضی‌زاده هاشمی رایگان شدن زایمان‌های طبیعی در کشور در اجرای طرح تحول سلامت را از اقدامات این وزارتخانه در حوزه جمعیت خواند. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای افتتاح بیمارستان ۴۸ تختخوابی آشخانه، طرح توسعه بیمارستان بنت‌الهدی بجنورد، بخش بالینی و کلینیک ویژه دانشکده دندان‌پزشکی و همچنین مرکز بهداشتی و درمانی روستای دراقانلو به خراسان شمالی سفر یک روزه‌ای دارد.


خرید سوالات طبقه بندی شده استخدامی وزارت بهداشت با جواب سوالات




خبر ۱۳ اسفند ۹۳: مجوز جذب ۱۰ هزار پرستار اخذ شده است




معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجوز جذب ۱۰ هزار پرستار در بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور اخذ شده است.
محمد میرزابیگی روز سه شنبه در همایش ملی ارتقای خدمات پرستاری در خوی افزود: این تعداد پرستار در مدت یک سال جذب و پس از طی آموزش های لازم مشغول بکار می شوند.
وی پرستاری را از زیر ساخت های نظام سلامت خواند و اظهار کرد: برای دستیابی به اهداف سلامت در بخش پرستاری، رشته های تحصیلی مختلفی در مقاطع ارشد و دکترا در دست تدوین و بررسی است.
وی گفت: با توجه به تعداد کم پرستاران در بخش بهداشت و درمان ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های پرستاری دو برابر می شود.
وی اضافه کرد: برای استفاده بهینه از وجود پرستاران در بیمارستان ها و مراکز درمانی از پرستاران در قالب بهیاری و کمک بهیاری استفاده می شود.
دبیر علمی و اجرایی این همایش نیز در آیین افتتاحیه این همایش گفت: ۳۸۴ مقاله از ۲۰ استان کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که هیات داوران از بین آن ها ۲۵۲ مقاله را انتخاب کردند که ۵۴ مقاله به صورت سخنرانی و ۱۹۸ مقاله هم به صورت پوستر در همایش ارائه می شود.
عبدالله خرمی ارتباط موثر پرستار با بیمار، ملاقات آزاد و پیامدهای آن، نقش آموزش در تعامل بیمار و پرستار، حفظ موازین شرعی در ارتباط با بیمار و حقوق بیمار را از مهم ترین محورهای مقالات ارائه شده در این همایش عنوان کرد.
وی یادآوری کرد: دستاوردها و نتایج مقالات این همایش به عنوان راهکار ارتقای خدمات پرستاری در کشور مورد استفاده قرار می گیرد.
حجت الاسلام غلامرضا اسم حسینی رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی هم در این همایش با برشمردن ویژگی های سبک زندگی اسلامی، احیای این ویژگی را برای ارائه خدمات بهتر به مردم در عرصه سلامت ضروری دانست.
حسین متعارفی رئیس مجتمع آموزش عالی سلامت خوی هم در این همایش گفت: پرستاری در سلامت جامعه نقش اول را ایفا می کند و ارتقای کیفیت خدمات در این بخش بسیار لازم است.
این همایش با حضور بیش از ۴۰۰ تن از فعالان و پژوهشگران عرصه سلامت از ۲۰ استان کشور در سالن مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان خوی ترتیب یافت.
نخستین همایش ملی ارتقای خدمات پرستاری خوی با محوریت بهبود تعامل با بیمار در این شهرستان برگزار شد.
در ادامه این همایش از نماد ارتقای خدمات پرستاری رونمایی شد.
برپائی نمایشگاهی از تازه های کتاب در مورد پرستاری از جمله برنامه های جنبی این همایش سه روزه است.
این همایش چهاردهم اسفند ماه با معرفی مقالات برتر به کار خود پایان می دهد.
شهرستان خوی با بیش از ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۳۰ کیلومتری شمال مرکز آذربایجان غربی واقع است.


خرید سوالات طبقه بندی شده استخدامی وزارت بهداشت با جواب سوالات




خبر ۱۳ اسفند : جزئیات پرداخت کارانه پرستاران
دکتر سید حسن هاشمی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه پرداخت مبتنی بر عملکرد بر چه اساسی اعمال خواهد دشد، افزود: بر اساس قانون جدید، هر کسی که خدمت بیشتری ارائه کند، دریافتی بیشتری خواهد داشت و ما معتقدیم که پرداخت مبتنی بر عملکرد در مراکز درمانی، به عدالت نزدیک است.
وی با عنوان این مطلب که اجرای آزمایشی پرداخت مبتنی بر عملکرد در تعدادی از بیمارستان ها آغاز شده است، ادامه داد: ظرف ۶ ماه آینده و پس از ارزیابی آن، اجرای قانون پرداخت مبتنی بر عملکرد سراسری خواهد بود.
وزیر بهداشت تاکید کرد: پرداخت کارانه ها به گروه های پزشکی، از محل درآمد بیمارستان و پزشکان انجام می شود.
به گفته هاشمی، پرداخت مبتنی بر عملکرد به گروه های پزشکی از جمله پرستاران، قطعی خواهد بود.


نظرات  (۱)

۰۹ تیر ۹۴ ، ۲۲:۴۸ ناصرحسینی
میخوام توکمک پرصتاری اصتخدام شم09100039782

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی