جدیدترین آگهی و اخبار استخدام سراسری امروز ایران

جدیدترین اخبار استخدامی های سراسری و دولتی سال 94

جدیدترین آگهی و اخبار استخدام سراسری امروز ایران

جدیدترین اخبار استخدامی های سراسری و دولتی سال 94

جدیدترین آگهی و اخبار استخدام سراسری امروز ایران

وبسایت اطلاع رسانی جدیدترین استخدامیهای سراسری ارگانها، بانکها، دستگاه های اجرایی و مراکز مهم و مختلف کشور




پیگیر آخرین خبرهای استخدامی کتابدار و سایر رشته ها در نهاد کتابخانه های عمومی باشید



خبر ۱۲ خرداد ۹۴: دفترچه اطلاعات شرکت در آزمون استخدامی ۹۴ نهاد منتشر شد

معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد در اطلاعیه ای، از انتشار دفترچه حاوی اطلاعات شرکت در آزمون استخدامی ۹۴ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد در اطلاعیه ای ضمن اعلام زمان انتشار دفترچه حاوی اطلاعات شرکت در آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در




خرید سوالات طبقه بندی شده استخدامی ویژه نهاد کتابخانه ها




سال ۱۳۹۴، از متقاضیان شرکت در این آزمون دعوت کرد تا برای دریافت و مطالعه این دفترچه راهنما، به پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی www.iranpl.ir مراجعه کنند.

این معاونت در ادامه اطلاعیه خود، خاطرنشان کرده است: با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات نهاد نیز سامانه ای برای پاسخ به پرسش‌های داوطلبان از تاریخ هجدهم خرداد ماه به نشانیFAQ.iranpl.ir آماده پاسخگویی به ابهامات و سوالات احتمالی متقاضیان شرکت در این آزمون خواهد بود.

معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد در پایان این اطلاعیه یادآور شده: ثبت نام داوطلبان حائز شرایط شرکت در آزمون استخدامی ۹۴ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از تاریخ چهاردهم تیر ماه در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org آغاز می شود.

گفتنی است، استخدام نیروی کتابدار توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از طریق برگزاری آزمون مشترک فراگیر و به صورت کتبی، توسط سازمان سنجش آموزش کشور در شهریور ماه سالجاری برگزار خواهد شد و اطلاع رسانی در خصوص استخدام، برگزاری آزمون ها و جزئیات آن، تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منتشر می شود.

مشاهده دفترچه آزمون استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور


خبر ۵ خرداد ۹۴: جذب کتابدار در استان فارس با اصلاح آئین‌نامه امکان‌پذیر است (منبع: خبرگزاری فارس)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: با اصلاح آئین‌نامه و دستورالعمل‌های موجود باید درصدد جذب کتابدار بود تا مشکلات کتاب‌خوانی برطرف شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جوانشیر کدخداپور بعدازظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل جدید و سرپرست پیشین امور کتابخانه‌های عمومی استان فارس در سخنانی اظهار داشت: سرپرست پیشین این نهاد در استان فارس با جوش‌وخروش درصدد حمایت از کتابداران و رفع مشکلات آنان، از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده و رضایتمندی را فراهم کرده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس خاطرنشان کرد: کتابداران با حداقل تسهیلات اما با عشق و رسالتی که بر دوش دارند بر بسیاری از مشکلات غلبه کرده‌اند و در جهت ترویج این فرهنگ گام برداشته‌اند.
وی گفت: باید با اصلاح آئین‌نامه و دستورالعمل‌های موجود، درصدد جذب کتابدار بود تا مشکلات کتاب‌خوانی برطرف شود.
در ادامه این مراسم مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی استان فارس اظهار داشت: پیشانی فارس در حوزه فرهنگ و ادب کتاب و کتاب‌خوانی است که باید در این استان گسترش یابد.
سید امین جعفری حسینی خاطرنشان کرد: تلاش حداکثری ارتقای سطح کمی و کیفی کتابداران به‌ ویژه در مناطق محروم و کم‌برخوردار روستایی از جمله اهداف این نهاد مردمی است.
وی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت و تأکید بر دوره‌های تخصصی شغلی به‌ ویژه برگزاری کلاس‌های مهارت‌ قصه‌گویی، تجهیز کتابخانه‌های روستایی و توجه به معیشت و رفاه کارکنان در مناطق دورافتاده از دیگر برنامه‌های در دست اقدام است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس بیان داشت: راه‌اندازی کتابخانه سیار و مدیریت هدفمند و نیز توجه به جایگاه فناوری و ارتباطات در کتابخانه‌های عمومی و حمایت گسترده از اهل فرهنگ نیز محورهای است که باید اجرایی شود.
گفتنی است، در پایان از «مهدی ظهرابی» سرپرست پیشین این نهاد در فارس تقدیر و طی حکمی از سوی «علیرضا مختارپور» دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور «سید امین جعفری» به‌ عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس منصوب شد.




خبر ۱۸ اردیبهشت ۹۴: استخدام ۶۶۰ کتابدار امسال در کتابخانه های عمومی کشور (منبع: خبرگزاری صدا و سیما)
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون مجلس، استانها و مشارکت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور امروز در حاشیه نخستین جشنواره خیران کتابخانه ساز مازندران در بابلسر با اعلام این خبر افزود : ۲۰۰ کتابدار بر اساس آزمون استخدامی سال ۹۱ و بقیه با آزمون جدید در کتابخانه های عمومی کشور بکارگیری می شوند .
واحدی همچنین خرید و توزیع کتاب بر اساس نیازهای بومی استانها را اولویت مهم نهاد کتابخانه های کشور دانست و افزود : توزیع کتاب بر اساس ویژگیهای فرهنگی و جغرافیایی مناطق مختلف انجام می شود .
در نخستین جشنواره خیران کتابخانه ساز مازندران که با حضور ۵۰۰ خیر برگزار شد ، خیران تعهد کردند ۱۷ میلیارد تومان و بیش از ۱۰ هزار مترمربع زمین برای ساخت کتابخانه در استان تخصیص دهند .
۱۰۴ کتابخانه در مازندران وجود دارد و ۵۰ پروژه کتابخانه سازی هم در حال ساخت است .


خبر ۳۰ فروردین ۹۴: برگزاری آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی در شهریور ۹۴



به گزارش خبرگزاری فارس، امین متولیان معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد، از برگزاری آزمون استخدامی این نهاد در نیمه اول شهریور ماه سال جاری خبر داد.


متولیان درباره منابع این دوره آزمون استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: منابع آزمون ۹۴

همان منابعی است که پیش از این اعلام شده بود و تغییرات اندک احتمالی نیز متعاقباً اعلام می شود.
وی افزود: با توجه به برگزاری آزمون استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور از طریق برگپیزاری آزمون مشترک فراگیر و به صورت کتبی، توسط سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاع‌رسانی در خصوص نحوه ثبت نام آزمون استخدامی نهاد در سال ۹۴ و جزئیات شرایط عمومی و اختصاصی از طریق اطلاعیه سازمان سنجش نیز تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری در سایت سازمان سنجش انجام خواهد شد.
معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به اولویت های جذب نیرو در آزمون ۹۴ اظهار داشت: اولویت این دوره آزمون استخدامی نهاد، جذب نیروهای بومی و از میان فارغ التحصیلان رشته کتابداری و با توجه به نیاز هر شهر به نیروی کتابدار در سراسر کشور است البته در معدود استان هایی که در آنها رشته کتابداری هنوز دایر نشده و اسامی آنها بزودی اعلام می شود فارغ التحصیلان رشته های علوم انسانی مجاز به شرکت می باشند.
وی با تاکید بر حذف مصاحبه از مراحل استخدام نهاد کتابخانه های عمومی کشور به سوابق کاری کتابداران انجمنی و روستایی اشاره کرد و گفت: کتابداران انجمنی و روستایی نیز در صورت داشتن شرایط می توانند در آزمون شرکت کنند. سابقه همکاری این گروه از کتابداران در نهاد، در جمع بندی نمرات آزمون، ضریب مثبت خواهد داشت که جزئیات و شرایط در دفترچه راهنمای آزمون اعلام خواهد شد. البته مطابق قانون طی مراحل گزینش درباره پذیرفته شدگان آزمون الزامی است.


خبر۱۹ فروردین ۹۴: بهبود وضع معیشت کتابداران از طریق برقراری انضباط مالی


خرید سوالات طبقه بندی شده استخدامی ویژه نهاد کتابخانه ها




علیرضا مختارپور در جمع کتابداران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بهبود وضع معیشت کتابداران در سال ۹۳ تصریح کرد: برای افزایش حقوق همکاران بودجه و منبع مالی خارجی به نهاد تزریق نشد؛ اینکار تنها از طریق برقراری انضباط مالی، رعایت قانون و جلوگیری از برخی اسراف ها و هزینه های اضافی میسر شد.
به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علیرضا مختارپور، روز دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ با حضور در جمع کتابداران استان کهگیلویه و بویراحمد، با آنان دیدار و گفتگو کرد. وی ضمن مرور صحبت های خود در یزد پیرامون موضوع تعریف مطالعه مفید، و مباحث مطرح شده در آیین افتتاحیه دوره مشاوره کتابدار در شیراز، مبنی بر اهمیت مطالعه در ارتقاء سطح علمی کتابداران و اینکه وجود کتابدار باید عطر کتاب بدهد، سخنان خود را حول محور تعریفی از انسان موفق در مکتب اسلام آغاز کرد.
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ادامه اظهار داشت: ما به عنوان مسلمان در مکتب خودمان تعریفی از شخصیت موفق، مقبول و مطلوب دستگاه خلقت داریم و این مسأله در آیات قرآن کریم و روایات ائمه اطهار علیهم السلام تشریح شده است. در قرآن کریم به صراحت آمده است که انسان کامل، از دو صفت ایمان و عمل صالح برخوردار است. در آیات و روایات دیگر در خصوص ایمان توضیح داده شده و بر این اساس ایمانی پذیرفته می‌شود که مبتنی بر علم و معرفت باشد. پس علم و آگاهی به عنوان مقدمه و شرط لازم ایمان لحاظ میشود. در یک آیه – سوره عصر؛ آیه ۳- هم دو ویژگی پس از عمل صالح بیان شده است که یکی توصیه به حق و دیگری توصیه به صبر است.
مختارپور ضمن اینکه دعوت به کتابخوانی را عملی صالح دانست، اضافه کرد: ما با آگاهی‌ها و باورها، مراتب مختلف علمی را افزایش می دهیم و مراتب یقینی و علمی کسب می‌کنیم، در گام بعدی به ایمان می‌رسیم و زمانی که عمل صالح انجام بگیرد، کار کامل می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل مختلف کتابخانه‌های عمومی و کتابداران، اظهار داشت: در حال حاضر برای مطالعه در کشور ما شرایط مطلوبی وجود ندارد و بنده هیچ ابایی از بیان این مسأله در رسانه ها ندارم. وضعیت کتابخانه‌های عمومی در کشور ما خوب نیست و بارها عرض کرده ام که توجیهات ارائه شده برای کتاب نخوانی در جامعه، مبنی بر اینکه مردم پول و وقت ندارند که کتاب خرید کنند و بخوانند، توجیهات اشتباهی است. کما اینکه در سال ۹۳، مردم ایران ۴۰ میلیارد پیامک برای تبریک عید ارسال کرده اند، که با یک محاسبه ساده، در خواهید یافت که چقدر هزینه شده است. آنگونه که در اخبار عنوان شده در فروردین ۹۴ به دلیل وجود شبکه های اجتماعی تعداد پیامک های ارسالی به ۱۹ میلیارد تقلیل یافت. بدین ترتیب با کمترین حجم پیامک، ملت ما چیزی حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان در تعطیلات نوروز هزینه پیامک کرده‌اند. حال آنکه با مجموع این هزینه به هر خانواده ایرانی حداقل یک کتاب می‌رسید.
وی از گسترش فرهنگ کتابخوانی به عنوان سیاست نهاد کتابخانه ها یاد کرد و بر ضرورت ترویج کتابداری تأکید کرد.
علیرضا مختارپور ضمن دعوت به صبر برای رفع مشکلات موجود، بهبود وضع معیشت کتابداران را در سال ۹۳ قابل توجه دانست و گفت: برای افزایش حقوق همکاران بودجه و منبع مالی خارجی به نهاد تزریق نشد؛ اینکار تنها از طریق برقراری انضباط مالی و رعایت قانون و جلوگیری از برخی اسراف ها و هزینه های اضافی میسر شد.
وی با اشاره به پرداخت سهم نیم درصد از در آمد شهرداری ها نسبت به بهبود روزافزون شرایط نهاد ابراز امیدواری کرد.
دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ادامه به تشریح برخی از برنامه های مربوط به حوزه نیروی انسانی نهاد کتابخانه ها در سال ۱۳۹۴ پرداخت و گفت: کمیته نقل و انتقلات تشکیل شده است و جلسات آن به زودی برگزار خواهد شد. این کمیته مانند سایر سازمان‌ها تقاضاهای جا به جایی را در دو نوبت از سال مورد بررسی قرار می‌دهد.
تشکیل کمیته رسیدگی به تخلفات نیروی انسانی؛ پیگیری مشکلات بیمه پرونده پرسنلی برخی کارکنان کتابخانه های عمومی در سنوات گذشته؛ ساماندهی مسائل مربوط به وام، بگونه ای که تمامی کتابداران در سال ۹۴ حداقل یکبار از این وام استفاده کنند، برخی از برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی در سال ۱۳۹۴ است.
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بیان کرد: از هفته آینده مراحل گزینش افرادی که پس از بررسی شکایات آزمون ۹۱، شکایت شان وارد تشخیص داده شد، آغاز می شود.
گفتنی است، در پایان این جلسه کتابداران پرسش های خود را مطرح و دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با مطالعه ۱۱۰ سئوال ارائه شده، به آنها پاسخ داد.




خبر ۵ فروردین ۹۳:نتایج بررسی شکایات و کارنامه داوطلبان منتشر شد



خرید سوالات طبقه بندی شده استخدامی ویژه نهاد کتابخانه ها




به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، امین متولیانمعاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات و دبیر کمیته رسیدگی به شکایات آزمون سال ۹۱ ، طی اطلاعیه ای به آن دسته از داوطلبانی که در سامانه مربوط به ثبت شکایات آزمون عمومی سال ۹۱ ثبت شکایت کرده اند، اعلام کرد که می توانند از نتیجه بررسی شکایت و کارنامه آزمون خود از طریق لینک زیر مطلع شوند.
مشاهده نتیجه بررسی شکایت و کارنامه آزمون سال ۹۱



خبر ۲۵ اسفند ۹۳: جذب ۲۸۲ نفر پذیرفته شده آزمون ۹۱ در نهاد کتابخانه ها


نهاد کتابخانه های عمومی کشور در پاسخ به انتشار خبری با عنوان «جذب ۶۶۰ کتابدار در نهاد»، اعلام کرد: تمامی ۲۸۲ نفر پذیرفته شده در آزمون سال ۹۱ نهاد، جذب خواهند شد.
به گزارش لیزنا، در خصوص خبر منتشر شده با عنوان «جذب ۶۶۰ کتابدار در نهاد»، پاسخ نهاد کتابخانه های عمومی به انتشار این خبر، این گونه بود: در خصوص خبر منتشر شده با عنوان جذب ۶۶۰ کتابدار در نهاد، به اطلاع می رساند مطلب نقل شده از آقای حسینی صحت ندارد و تعداد ۲۸۲ نفر صحیح است که تمام این ۲۸۲ نفر پس از طی مراحل اداری در نهاد کتابخانه های عمومی کشور، جذب خواهند شد.
یادآور می شود خبر منتشر شده با عنوان «جذب ۶۶۰ کتابدار در نهاد» توسط روابط عمومی کتابخانه های عمومی خوزستان برای لیزنا ارسال شده بود.
خبر ۲۴ اسفند ۹۳: استخدام نیرو در نهاد کتابخانه‌های عمومی در سال ۹۴
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید علی حسینی صبح امروز در جمع کارشناسان و مسئولان اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان اظهار کرد: تشکیلات نهاد در دهه‌ای که گذشت با جهش و پیشرفت رو به توسعه همراه بوده است.
وی افزود: تشکیلات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منحصر به فرد و تحول در آن هم در کیفیت و هم در کمیت ملموس و قابل مشاهده است.
عضو هیئت امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ادامه داد: ما در بحث نیروی انسانی رشد خوبی داشته و این نشان دهنده توسعه و تحول مبارک درون مجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و در استان‌ها است.
حسینی گفت: در سال ۹۴ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ۶۶۰ نفر جذب جدید خواهد داشت که از این تعداد ۲۰۰ نفر معترضین به آزمون سال قبل و مابقی از طریق آزمون جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی از میان داوطلبان رشته‌های مرتبط و تحصیلات کتابداری در کتابخانه‌های عمومی مشغول به‌کار می‌شوند.
وی افزود: ارتباط مؤثر کتابداران سراسر کشور با دبیرکل از تحولات مثبت و قابل تقدیر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.
عضو هیئت امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خاطرنشان کرد: کتابخانه باید محور کار در مجموعه و کتابخانه محوری باید سیاست اصلی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور باشد.
حسینی ادامه داد: برای منابع ارسالی به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور، سعی نهاد بر مخاطب شناسی اقوام و شرایط استان‌ها بوده و تلاش کرده‌ایم تا با حمایت از انتشارات کشور مجموعه کتابخانه‌های غنی و پرباری را داشته باشیم.
وی تصریح کرد: در سال ۹۳ انتشارات کودک و نوجوان حدود ۱۰۰ میلیون تومان کتاب به کتابخانه‌های عمومی کشور اهدا کرده که امیدواریم این روند ادامه یابد.


خرید سوالات طبقه بندی شده استخدامی ویژه نهاد کتابخانه ها



کلمات کلیدی: 

استخدام سازمان نهاد کتابخانه ها در سال 94 | «ای استخدام» www.e-estekhdam.com/استخدام-سازمان-نهاد-کتابخانه-ها/‎ 3 روز پیش ... آنچه در این خبر خواهید خواند: خبر ۳۰ فروردین ۹۴ – برگزاری آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی در شهریور ۹۴ خبر ۱۹ فروردین ۹۴ – بهبود وضع ... استخدام نهاد کتابخانه های عمومی کشور سال 93 +استخدام:نتایج بررسی ... www.estekhtam.com/استخدام-نهاد-کتابخانه-های-عمومی-کشور-س/‎ 28 مارس 2015 ... نتایج آزمون استخدامی نهاد کتابخانه ها اعلام شد سوالات استخدامی نهاد کتابخانه های. ... خبر ۳۰ دی ۹۳ استخدام :شکایت هزار و ۲۰۸ نفر از آزمون استخدامی نهاد ... استخدام نهاد کتابخانه های عمومی سال 94 (استخدام جدید) | ایران استخدام iranestekhdam.ir/استخدام-نهاد-کتابخانه-های-عمومی/‎ 2 روز پیش ... خبر ۲۹ بهمن ۹۳: استخدام نیرو در کتابخانه‌های عمومی کشور از سال آینده خبر ۲۸ دی ۹۳: شکایت هزار و ۲۰۸ نفر از آزمون استخدامی نهاد کتابخانه ملی خبر ۲۹ ... نهاد کتابخانه های عمومی کشور/پیش فرض/صفحه اصلی www.iranpl.ir/‎ زمان برگزاری آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌ها مشخص شد ... معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: منتخبین نخستین ... اخبار استان ها. آگهی استخدام نهاد کتابخانه های عمومی کشور (تاریخ و زمان برگزاری آزمون ... www.estekhdami.org/استخدام-نهاد-کتابخانه-های-عمومی-کشور‎ تاریخ و زمان برگزاری آزمون استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور سال ۹۱ : پیرو آگهی دعوت به همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور، به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون ... خبرگزاری کتابداری ایران - اخبار همایشها ، کارگاهها و استخدام کشور www.lisna.ir/‎ غلامرضا امیر خانی: ما در کتابخانه ملی مشکل نیروی انسانی برای فهرست نویسی .... عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد عنوان کرد: حضور نهاد کتابخانه های عمومی در ... برگزاری آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی در شهریور 94 - فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940130000653‎ 3 روز پیش ... Fars News Agency .... متولیان درباره منابع این دوره آزمون استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: منابع آزمون 94 همان منابعی است که پیش از این ... آزمون استخدامی نهاد کتابخانه ها شهریور برگزار می شود - قدس qudsonline.ir/detail/News/277948‎ 2 روز پیش ... معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از برگزاری آزمون استخدامی این نهاد در نیمه اول شهریور ماه سال جاری خبر داد. برگزاری آزمون استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال 93 natanzpl.blogfa.com/post/83‎ 11 آگوست 2014 ... اعلام زمان آزمون استخدامی نهاد کتابخانه ها در سال 1394 ( یکشنبه ۱۳۹۴/۰۱/۳۰ ) ... یادداشت خود از برگزاری آزمون استخدامی نهاد در نیمه دوم سال جاری خبر داد. آزمون استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی در اسفند ماه برگزار می شود| اخبار ... www.newssh.ir/new.aspx?id=17273‎ 8 دسامبر 2014 ... نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای تامین نیروی انسانی خود در سطح ملی،‌ در نظر دارد تا آزمون استخدامی جذب نیروی کتابدار را برگزار ک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی