جدیدترین آگهی و اخبار استخدام سراسری امروز ایران

جدیدترین اخبار استخدامی های سراسری و دولتی سال 94

جدیدترین آگهی و اخبار استخدام سراسری امروز ایران

جدیدترین اخبار استخدامی های سراسری و دولتی سال 94

جدیدترین آگهی و اخبار استخدام سراسری امروز ایران

وبسایت اطلاع رسانی جدیدترین استخدامیهای سراسری ارگانها، بانکها، دستگاه های اجرایی و مراکز مهم و مختلف کشور



جدیدترین و آخرین اخبار استخدام شرکت توزیع نیروی برق | آگهی اداره برق در سال 94


نتایج آزمون استخدام شرکت توزیع نیروی برق تا کنون اعلام نشده است.

اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیت که برای مصاحبه دعوت خواهند شد حداکثر تا هفته اول تیرماه اعلام می گردد. یکی از مسئولان مرکز آزمون نیرو با اعلام این خبر به برق نیوز گفت: نهایتا تا آخر هفته اول تیرماه نتایج پذیرفته شدگان دو برابر ظرفیت آزمون استخدامی نیرو اعلام می شود.


اطلاعیه شماره ۶:


تطبیق مدارک داوطلبان آزمون (http://185.10.72.97/Sabtenam/frmaddMadarek.aspx)

کلیه کسانی که پیامک مراجعه به سایت را در تاریخ ۹۴/۰۴/۰۶ دریافت نموده اند لازم است متن اطلاعیه شماره ۶ را بطور کامل مطالعه و سپس اقدام نمایند.

به اطلاع داوطلبانی که قبلاً مدارک خود را بارگذاری نموده اند می رساند، نتایج بررسی مدارک بعد از اتمام کامل مراحل تطبیق مدارک از طریق همین سایت اعلام خواهد شد. در این خصوص تاکید می شود از هر گونه تماس تلفنی در خصوص زمان اعلام نتایج خودداری فرمایید.

ضمنا داوطلبانی که پیامکِ مراجعه به سایت و بارگذاری مدارک برای آنها ارسال نگردیده و یا با آنها تماس گرفته نشده، در حال حاضرمشمول تطبیق مدارک نبوده اند، بدیهی است در صورت نیاز، به این گروه اطلاع رسانی خواهد گردید.

کلیه کسانی که پیامک مراجعه به سایت را دریافت نموده اند لازم است متن اطلاعیه شماره ۶ را بطور کامل مطالعه نمایند.



خرید سوالات استخدامی مصاحبه حضوری


دانلود سوالات استخدامی اختصاصی و عمومی طبقه بندی شده آزمون شرکت توزیع برق وزارت نیرو




پس از دانلود  و مطالعه متن اطلاعیه ذیل جهت بارگزاری مدارک   اینجا   اشاره نمایید

جهت مشاهده متن اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

شماره تماس مجری آزمون

*ضمن تاکید مجدد این نکته که مرحله تطبیق مدارک ، درج اسامی برخی از داوطلبین در سایت آزمون و بارگذاری مدارک، به معنای پذیرش داوطلب نمی باشد، متذکر میشود عدم بارگذاری مدارک مربوط در بازه زمانی اعلام شده ، به معنای انصراف داوطلب از ادامه مراحل بعدی بوده، باعث حذف وی خواهد شد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.






خبر ۲۴ خرداد ۹۴: اعلام نتیجه آزمون استخدامی وزارت نیرو حداکثر تا پایان هفته اول تیرماه/ تطبیق مدارک از ۲۵ خرداد به مدت سه روز 

 

وی در ادامه بیان داشت: تمام تلاش ما این است که حتی زودتر این نتایج اعلام گردد و لذا در صورت اعلام نتایج زودتر از موعد مقرر اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین پایگاه اینترنتی مرکز آزمون وزارت نیرو در اطلاعیه جدید خود از داوطلبان خواست تا در صورت نیاز به تطبیق مدارک خود از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۷ خردادماه با مراجعه به سایت این مرکز نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند. اسامی اعلام شده در این مرحله ربطی به پذیرفته شدگان آزمون ندارد و فقط برای تطبیق و ارسال مدارک خواسته شده باید اقدم گردد.

با پیگیری های صورت گرفته توسط برق نیوز از مرکز آزمون، افرادی که اسامی آنها در سایت برای تطبیق مدارک ثبت نامی اعلام شده است می توانند جزو قبولی ها باشند اما این به منزله قبولی قطعی آنها در این مرحله اول نیست. از طرفی اسامی افرادی که هنوز از آنها برای تطبیق مدارک درخواستی نشده است هم ممکن است جزو قبولی های آزمون قرار بگیرند که در مرحله بعدی مشخص خواهد شد.

بر خلاف اخبار منتشر شده در دیگر پایگاه های اینترنتی، ظرف چند روز آینده نتیجه آزمون استخدامی وزارت نیرو اعلام نخواهد شد و اسامی اعلام شده جهت تطبیق مدارک از فردا به مدت سه روز فرصت دارند که مدارک خواسته شده را ارسال نمایند. نتایج پذیرفته شدگان مرحله اول، اوایل تیرماه ۹۴ و حداکثر تا پایان هفته اول تیرماه اعلام می گردد.

به گزارش برق نیوز در اطلاعیه جدید مرکز آزمون آمده است “درج اسامی برخی از داوطلبین در سایت آزمون و بارگذاری مدارک، به معنای پذیرش داوطلب نمی باشد، متذکر میشود عدم بارگذاری مدارک مربوط در بازه زمانی اعلام شده ، به معنای انصراف داوطلب از ادامه مراحل بعدی بوده، باعث حذف وی خواهد شد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت”.

در اطلاعیه شماره ۳ آمده است که به منظور بررسی و کنترل اولیه مدارک مربوط به بندهای ب و ج دفترچه راهنمای آزمون ضروری است داوطلبینی که اسامی آنها در سامانه اینترنتی آزمون به آدرس www.azmoon-niroo.ir اعلام شده است از تاریخ ۲۵ خردادماه ۹۴ لغایت ۲۸ خردادماه جهت بارگزاری یا همان upload فایل اسکن شده مدارک خود در سامانه یاد شده اقدام نمایند.

گفتنی است در آزمون استخدامی وزارت نیرو برای سال ۹۴ بیش از ۸۰ هزار نفر ثبت نام کرده بودند که آزمون استخدامی ۳۱ اردیبهشت ۹۴ در سراسر کشور برگزار شد. در این آزمون حدودا ۱۸۰۰ نفر برای کار در صنعت آب و برق از طریق آزمون و مصاحبه پذیرفته خواهند شد.


۲۳ خرداد ۹۴ – اطلاعیه جدید وزارت نیرو

اطلاعیه شماره ۳ (مرحله تطبیق مدارک داوطلبین)

به منظور بررسی و کنترل اولیه مدارک مربوط به بند های ب و ج دفترچه راهنمای آزمون، ضروری اسـت داوطلبینـی که اسامی آنها در سامانه آزمون به آدرس www.azmoon‐niroo.ir اعـلام شـده اسـت، از روز دوشـنبه مـورخ ۹۴/۳/۲۵ لغایت حداکثر ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۹۴/۳/۲۷ جهت بارگذاری (Upload) فایل اسـکن شـده مـدارک خود در سامانه یاد شده اقدام نمایند. ( تاکید می شود که، درج اسامی داوطلبین در سایت آزمون و بارگذاری مـدارک توسـط ایشـان صـرفا بـرای تطبیـق مدارک ادعایی در هنگام ثبت نام بوده و به معنای پذیرش داوطلب نمی باشد) مدارکی که لازم است فایل اسکن شده آنها بارگذاری(Upload)گردد شامل موارد زیرمی باشد:

جهت مشاهده کامل اطلاعیه کلیک نمایید

پس از مطالعه اطلاعیه اینجا را کلیک نمایید(سامانه داوطلبان مشمول تطبیق مدارک)

خرید سوالات استخدامی مصاحبه حضوری



خبر اعلام نتایج به نقل از سامانه رسمی آزمون وزارت نیرو:

آزمون ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۴ برگزار گردید.
– اعلام نتایج آزمون در اواخرخرداد ماه سال جاری، از طریق سایت اینترنتی azmoon-niroo.ir صورت خواهد پذیرفت.
– قبول­شدگان در ۲ برابر ظرفیت پذیرش، طبق مفاد آگهی استخدام، بایستی اصل و کپی مدارک مربوطه را حداکثر تا پایان مهلتی که در زمان اعلام نتایج اطلاع رسانی خواهد گردید، حضوراً به آدرسی که تعیین خواهد شد تحویل نمایند و لذا از برقراری تماس با مراکز جداً خودداری گردد.
– سؤالات آزمون، متعاقباً از طریق سایت اینترنتی azmoon-niroo.ir در دسترس قرار خواهد گرفت. بنابراین از مراجعه به سایت های سود جو خودداری نمایید.



خبر جدید – ۹۴: نتایج اولیه آزمون، ۲۱ خرداد اعلام می‌شود

آزمون استخدامی وزارت نیرو در منطقه غرب مازندران برای جذب ۳۲ نفر، روز پنج شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، با رقابت هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار شد.
مهندس سالار مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران در جریان بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس، در سخنانی، اظهار داشت: این آزمون به‌منظور جذب ۳۲ نفر در حوزه ستادی و امورهای هشتگانه شرکت، برگزار ‌شد.
وی تصریح کرد: در مرحله نخست، از پذیرفته‌شدگان دو ‌برابر ظرفیت موردنیاز یعنی ۶۴ نفر برای طی مراحل گزینش و مصاحبه دعوت می شود و در نهایت ۳۲ نفر به استخدام شرکت توزیع برق غرب مازندران درمی‌آیند.
مهندس سالار یادآور شد: نتایج اولیه آزمون، ۲۱ خرداد اعلام می‌شود و پذیرفته‌شدگان نهایی، پس از طی مراحل استخدامی از نیمه دوم سال ۹۴ در سطح شرکت‌ مشغول به‌کار می‌شوند.
وی خاطر نشان کرد: از جمع ۳۲ نفر نهایی، ۲۴ نفر در بخش فنی (مهندس برق و قدرت) و ۸ نفر در بخش های غیر فنی، به بدنه شرکت اضافه خواهند شد.


خبر جدید – ۲ خرداد ۹۴: تا پایان خرداد ماه سال جاری نتایج اسامی پذیرفته شدگان تا دو برابر ظرفیت اعلام خواهد شد (منبع: abfamashhad.ir)

مدیر دفتر منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب مشهد از برگزاری آزمون استخدامی شرکت های وابسته به وزارت نیرو ( آبفا ، توزیع برق و نیروگاه ) خبر داد. به گزارش روابط عمومی آبفا مشهد ، مهندس مجتبی اقبالی افزود : این آزمون امروز ۳۱ فروردین ماه در دانشگاه فردوسی مشهد و مجتمع آموزش عالی وزارت نیرو  برگزار شد.وی با اشاره به ثبت نام ۷ هزار و ۹۳۲ نفر در مقاطع تحصیلی کارشناسی و ارشد در این آزمون ، تصریح کرد : تعداد ۱۵ نفر از این طریق جذب شرکت آب و فاضلاب مشهد خواهند شد.اقبالی ادامه داد : تا پایان خرداد ماه سال جاری نتایج اسامی پذیرفته شدگان تا دو برابر ظرفیت اعلام خواهد شد و پس از آن قبول شدگان در مصاحبه جذب می شوند.وی  با بیان اینکه کسب حداقل ۵۰ درصد آزمون کتبی الزامی است، افزود : شرکت های وابسته به وزارت نیرو در استان خراسان رضوی درراستای تحقق اهداف و وظایف خود و با استناد به مجوزهای استخدامی صادره بر اساس موافقت مجمع عمومی شرکتهای وابسته (غیر دولتی) در مجموع در سال جاری تعداد ۲۳۳ نفر را از بین فارغ التحصیلان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم و فناوری، از طریق برگزاری آزمون کتی، مصاحبه وگزینش ، درصورت کسب نمره حد نصاب به ترتیب ازبالاترین نمره استخدام می کنند.




- آزمون در روز پنجشنبه مورخ ۳۱/۰۲/۹۴ در محل هایی که آدرس آنها در کارت اعلام می گردد برگزار خواهد شد.
۲- به همراه کارت ورود به جلسه آزمون راهنمای داوطلبان ارائه خواهد شد. توجه به کلیه نکات مندرج در آن کاملاً ضروری است.
۳ – ارائه کارت ورود به جلسه آزمون ( چاپ شده بر روی کاغذ ) هنگام ورود به حوزه الزامی است. در غیر اینصورت از ورود داوطلب جلوگیری خواهد شد.




زمان دریافت کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون:
امکان دریافت کارت ورود به جلسه از ساعت ۸ روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت برقرار میباشد
۱- آزمون در روز پنجشنبه مورخ ۳۱/۰۲/۹۴ در محل هایی که آدرس آنها در کارت اعلام می گردد برگزار خواهد شد.
۲- به همراه کارت ورود به جلسه آزمون راهنمای داوطلبان ارائه خواهد شد. توجه به کلیه نکات مندرج در آن کاملاً ضروری است.
۳ – ارائه کارت ورود به جلسه آزمون ( چاپ شده بر روی کاغذ ) هنگام ورود به حوزه الزامی است. در غیر اینصورت از ورود داوطلب جلوگیری خواهد شد.


اطلاعیه ها:

اطلاعیه شماره ۳
با توجه به درخواست های مکرر، مهلت ثبت نام در آزمون تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۳۹۴/۲/۱۱ تمدید گردیده است.

اطلاعیه شماره ۲
پیرو پیامک ارسالی در تاریخ ۹۴/۰۲/۰۹ ، برای داوطلبان غیر بومی استان سیستان وبلوچستان، به اطلاع می رساند این دسته از داوطلبان می توانند:
۱- درروزهای ویرایش اطلاعات(۱۲و۹۴/۰۲/۱۳)، شرکت انتخابی خود را به یکی از شرکت های خارج از استان فوق الذکر تغییر دهند یا
۲- با ارسال شماره رهگیری ۱۰رقمی ثبت نام خود به سامانه پیامکی۱۰۰۰۰۶۷۵۸۱۶۲۹۳، وجه ثبت نام خودرا دریافت نمایند.

اطلاعیه شماره ۱

به اطلاع داوطلبان گرامی می­رساند، رشته های شغلی مندرج در جدول زیر، در شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ایجاد گردیده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفترچه راهنمای آزمون مراجعه شود.

ردیف عنوان رشته شغلی
۱ مهندس برق (قدرت)‌
۲ کارشناس خدمات مشترکین
۳ کارشناس اداری
۴ کارشناس آموزش
۵ کارشناس حقوقی

 خبر جدید ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴: شروع ثبت نام در آزمون 

شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران تــوانیـــر  شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور / استخدام شرکت های مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور




خبر 1 اردیبهشت 94 : انتشار آگهی استخدام وزارت نیرو در سال 94


وزارت نیرو

آگهی استخدام مقدمه: شرکتهای وابسته (غیردولتی) زیر مجموعه شرکتهای مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور، در راستای تحقق اهداف و وظایف خود و با استناد به مجوزهای استخدامی صادره بر اساس موافقت مجمع عمومی شرکتهای وابسته (غیر دولتی)، تعداد 1796 نفر را از بین فارغ التحصیلان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش، در صورت کسب نمره حد نصاب به ترتیب از بالاترین نمره استخدام می کنند (کسب حداقل 50 ٪ امتیاز آزمون کتبی عمومی الزامی است).



دانلود آگهی کامل استخدام وزارت نیرو



دانلود



دانلود سوالات استخدامی اختصاصی و عمومی 


طبقه بندی شده آزمون شرکت توزیع برق وزارت نیرو



خبر جدید ۲۹ فروردین 1394 : زمان ثبت نام در آزمون مشخص شد.


شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران تــوانیـــر / شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور / استخدام شرکت های مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور


شرکت های وابسته (غیر دولتی) زیر مجموعه شرکتهای مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور، در راستای تحقق اهداف و وظایف خود و با استناد به مجوزهای استخدامی صادره بر اساس موافقت مجمع عمومی شرکت های وابسته (غیر دولتی)، تعداد ۱۷۹۶نفر رااز بین فارغ التحصیلان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش، در صورت کسب نمره حد نصاب به ترتیب از بالاترین نمره استخدام می کنند (کسب حداقل ۵۰٪ امتیاز آزمون کتبی عمومی الزامی است).


خرید سوالات استخدامی مصاحبه حضوری


دانلود سوالات استخدامی اختصاصی و عمومی 


طبقه بندی شده آزمون شرکت توزیع برق وزارت نیرو



الف) شرایط عمومی:

۱- داشتن تابعیت ایران

۲- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم برای آقایان

۳- عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات

۴- نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر

۵- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند

۶- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۷- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۸- دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جداول نیازهای استخدامی موضوع بند الف

۹- عدم منع قانونی برای استخدام و نداشتن تعهد خدمتی به دیگر سازمان ها

۱۰- احراز صلاحیت های عمومی به تأیید گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه


ب ) مواد آزمون :

الف) مواد آزمون توانمندیهای عمومی شامل:

۱- زبان و ادبیات فارسی۲- زبان انگلیسی عمومی ۳- ریاضی و آمار مقدماتی ۴- فن آوری اطلاعات ۵- معارف

۶- اطلاعات سیاسی ، اجتماعی و مبانی قانونی میباشد. * اسلامی

اقلیت های دینی از پاسخ گویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع *خواهد شد.

ب) سوالات آزمون تخصصی بر اساس رشتههای شغلی طراحی میگردد.

مواد (دروس) هر یک از رشته های شغلی و جزئیات مربوط در روز شروع ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

ج ) زمان ثبت نام:

داوطلبان گرامی می توانند از صبح روز سه شنبه مورخ۱۳۹۴/۰۲/۰۱حداکثر تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه مورخ۱۳۹۴/۰۲/۱۰از طریق سایت اینترنتی www.azmoon-niroo.ir اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.


جزئیات کامل مربوط به آزمون در روز ثبت نام به اطلاع داوطلبان گرامی خواهد رسید



دانلود سوالات استخدامی اختصاصی و عمومی 


طبقه بندی شده آزمون شرکت توزیع برق وزارت نیرو








آشنایی با ادارات برق کشور :


درباره توانیر  >  تاریخچه صنعت برق در ایران

در سال 1279 هجری شمسی یک موتور برق 12 اسبی 110 ولت از خارج از کشور خریداری و در “بالا خیابان مشهد” نصب شد تا برای روشنایی حرم مطهر حضرت‌ امام‌رضا(ع) مورد
 استفاده قرار گیرد. اما اولین مجوز تاسیس یک کارخانه برق در کشور به یک بازرگان ایرانی به نام 
حاج‌حسین آقا امین‌الضرب داده شد . حاج امین‌الضرب اقدام به تاسیس اولین کارخانه برق عمومی در تهران کرد. تهران تا سال 1283 هـ.ش فاقد برق بود. از این زمان به بعد چند خیابان عمده تهران دارای برق شدند
در این هنگام شهرداری تهران مسوولیت تهیه، نصب ،‌تعمیر و نگهداری تأسیسات مربوط به روشنایی معابر را برعهده داشت و به این منظور در شهرداری تهران واحدی به نام “اداره روشنایی” ایجاد شد.
تا اینکه در سال 1315 با تصویب اساسنامه مؤسسه برق شهرداری تهران،‌اداره روشنایی شهرداری به مؤسسه برق تهران تبدیل شد و به عنوان یک مؤسسه مستقل زیرنظر شهرداری به انجام وظایف خود پرداخت.
در واقع تا سال 1341 برای مدیریت برق کشور سازمان واحدی وجود نداشت و تصمیمات کلان از طریق وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه به شهرداریها و
 مؤسسات خصوصی یا دولتی متولی برق در شهرستانها ابلاغ و اعمال می‌شد. با افزایش تقاضا و خارج شدن تولید و مصرف برق از وضعیت محدود منطقه‌ای و بخصوص ایجاد نیروگاههای آبی در برنامه سوم عمرانی 
کشور که از مهرماه 1341 به اجرا گذاشته شد، صنعت برق اهمیت بیشتری یافت و ایجاد سازمان مستقلی برای توسعه این صنعت لازم تشخیص داده شد. به این منظور در دی‌ماه 1341 سازمان برق ایران تأسیس شد.
توسعه سریع صنعت برق فکر ایجاد وزارتخانه‌ای برای تأمین آب و برق موردنیاز کشور را
 ایجاد کرد و برهمین اساس در 22 اسفند 1342 وزارت آب و برق تأسیس شد. در تیرماه 1344 قانون توسعة مؤسسات برق غیردولتی به تصویب مجلسین شورای ملی و سنا (مجلسین وقت)‌رسید. همین طور براساس ماده 2 قانون 
سازمان برق ایران در سال 1346 به وزارت آب و برق اجازه داده شد تا کشور را از نظر تأمین برق،‌بدون الزام به پیروی از تقسیمات کشوری به مناطقی تقسیم و به تدریج نسبت به تأسیس شرکتهای برق منطقه‌ای اقدام کند.
در سال 1348 نیز شرکت توانیر با مسؤولیت توسعة‌تأسیسات تولید، انتقال و عمده فروشی برق تشکیل شد.
در 28 بهمن 1353 با محول کردن برنامه‌ریزی جامع و هماهنگ‌کردن فعالیت انرژی در سطح کشور به وزارت آب و برق این وزارت به وزارت‌ نیرو تغییر نام یافت و در همان سال و سال بعد 
تغییراتی در اساسنامه شرکت توانیر ایجاد شد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با شرایط جدیدی که در صنعت برق از نظر کیفی و کمی ایجاد شد مسأله تغییرات در ساختار صنعت برق اهمیت ویژه‌ای یافت و سرانجام شرکت توانیر
 در مهرماه سال 1374 به سازمان مدیریت تولید و انتقال نیروی برق ایران(توانیر) تبدیل و وظایف و مأموریتهای معاونت امور برق وزارت نیرو به این سازمان محول و پست مدیرعامل این سازمان به معاونت امور برق داده شد.
بالاخره در جلسه مورخ 27/9/81 هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت نیرو و تأیید
 سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی در ساختار شرکت توانیر تغییراتی ایجاد و اساسنامه آن به نام شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)‌به تصویب رسید. 


هیأت‌ وزیران‌ در جلسه‌ مورخ‌ 27/9/1381 بنا به‌ پیشنهاد شماره 100/20/53635 مورخ‌ 11/9/1381 وزارت‌ نیرو و تأیید سازمان‌ مدیریت‌ وبرنامه‌ریزی‌ کشور و وزارت‌ امور اقتصادی‌ و دارایی‌ و به
‌ استناد ماده‌ (4) قانون‌ برنامه ‌سوم‌ توسعه‌ اقتصادی‌، اجتماعی‌ و فرهنگی‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ - مصوب‌ 1379- اساسنامه‌ شرکت‌ مادر تخصصی‌ مدیریت‌ تولید، انتقال‌ و توزیع‌ نیروی‌ برق‌ ایران‌(توانیر) را به‌ شرح‌ زیر تصویب‌ نمود:

” اساسنامه شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) “

 اخبار صنعت برق

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز؛ تلفات برق ...مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز؛ تلفات برق تبریز به زیر 10 درصد رسید
2242 مگاوات مولد مقیاس کوچک تاییدیه فنی گرفتند
مامورین اجرایی شرکت های توزیع برق پیشانی ارتباطی صنعت برق هستند
در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی؛ نخستین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق اهواز برگزار شد
دولتی ها، 3 درصد برق کشور را مصرف می کنند
برنامه گسترده توزیع برق جنوب کرمان برای ارائه خدمات ...برنامه گسترده توزیع برق جنوب کرمان برای ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکان
خطوط برق رسانی المهدی و دربند شهرستان مهدیشهر بهسازی شد
نگاهی به پشت صحنه تلاش برای وصل برق در مناطق طوفان ...نگاهی به پشت صحنه تلاش برای وصل برق در مناطق طوفان زده تبریز
اطلاعیه
معرفی ایده نوین "سیستم های قابل حمل ...معرفی ایده نوین "سیستم های قابل حمل خورشیدی" در یک هم اندیشی
روند معکوس مصرف سوخت در نیروگاه هاروند معکوس مصرف سوخت در نیروگاه ها
در شرکت توزیع برق سمنان حاصل شد؛ صرفه جوئی 3 میلیارد ریالی در استفاده از سامانه ویدئو کنفرانس
سال گذشته چقدر برق مصرف شد؟سال گذشته چقدر برق مصرف شد؟
بررسی راهکارهای بهینه سازی مصرف برق در استان سمنان
استاندار کرمان از نیروگاه سیکل ترکیبی بازدید کرد/ امضای موافقت نامه سرمایه گذاری در 4500 ...
واگذاری تمام خدمات قابل ارائه بخش برق به دفاتر پستی، پیشخوان و ICTروستایی
فاز اول روشنایی معابر بلوارمسیر اهواز به شهرستان باوی به بهره برداری رسید
معاون اول رئیس جمهور در جلسه بررسی طرح های کلیدی ...معاون اول رئیس جمهور در جلسه بررسی طرح های کلیدی وزارت نیرو تاکید کرد؛ اهتمام ویژه دولت ...
با حضور وزیر نیرو؛ مدیرعامل جدید شرکت مادر تخصصی ...با حضور وزیر نیرو؛ مدیرعامل جدید شرکت مادر تخصصی توانیر منصوب شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان مطرح ...مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان مطرح کرد؛ هر یک درصد کاهش تلفات، 1500 مگاوات ...


خدمات الکترونیکی شرکتهای توزیع برق


 

نام شرکت آدرس وب سایت شرکت
توزیع برق استان آذربایجان شرقی http://www.ezepdico.ir
توزیع برق استان آذربایجان غربی http://www.waepd.ir
توزیع برق استان اردبیل http://www.aped.ir
توزیع برق استان اصفهان http://epedc.ir
توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان http://www.eepdc.ir
توزیع نیروی برق شهرستان اهواز http://www.aepdco.ir 
توزیع برق استان ایلام http://www.bargh-ilam.ir
توزیع برق استان بوشهر http://www.bedc.ir
توزیع نیروی برق شهرستان تبریز http://www.toziehtabriz.co.ir
توزیع نیروی برق تهران بزرگ http://www.tbtb.ir
توزیع نیروی برق نواحی استان تهران http://www.tvedc.ir
توزیع نیروی برق غرب استان تهران (کرج) http://www.wtppdc.ir
توزیع برق استان چهار محال بختیاری http://www.chb-edc.ir
توزیع نیروی برق جنوب استان خراسان (بیرجند) http://www.skedc.ir
توزیع نیروی برق شمال استان خراسان (بجنورد) http://www.nkedc.ir
توزیع برق استان خراسان http://www.kcedc.ir
توزیع برق استان خوزستان http://www.kepdc.co.ir
توزیع برق استان زنجان http://www.zedc.ir
توزیع برق استان سمنان http://www.semepd.ir
توزیع نیروی برق شهرستان شیراز http://www.shirazedc.co.ir
توزیع برق استان فارس http://www.farsedc.ir
توزیع نیروی برق استان قزوین http://www.qazvin-ed.co.ir
توزیع نیروی برق استان قم http://www.barghqom.com
توزیع نیروی برق استان کردستان http://www.kurdelectric.ir
توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان http://www.sked.co.ir
توزیع نیروی برق شمال استان کرمان http://www.nked.co.ir
توزیع نیروی برق استان کرمانشاه http://www.kpedc.ir
توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد http://www.kbepdco.ir
توزیع نیروی برق استان گلستان http://www.ped-golestan.ir
توزیع نیروی برق استان گیلان http://gilanpdc.ir
توزیع نیروی برق استان لرستان http://www.barghlorestan.ir
توزیع نیروی برق استان مازندران http://www.maztozi.ir
توزیع نیروی برق غرب استان مازندران http://www.bargh-gmaz.ir
توزیع نیروی برق استان مرکزی http://www.mpedc.ir
توزیع نیروی برق شهرستان مشهد http://www.meedc.ir
توزیع نیروی برق استان هرمزگان http://www.hedc.co.ir
توزیع نیروی برق استان همدان http://www.edch.ir
توزیع نیروی برق استان یزد http://www.yedc.co.ir



دانلود سوالات استخدامی اختصاصی و عمومی 


طبقه بندی شده آزمون شرکت توزیع برق وزارت نیرو





کلمات کلیدی:

استخدام وزارت نیرو سال ۹۴ + استخدام www.estekhtam.com/استخدام-وزارت-نیرو-سال-94/ Translate this page 3 days ago - خبر ۱۴ فروردین ۹۴ استخدام:جذب ۲۰۰۰ کارشناس به صنعت آب و برق در سال ۹۴ .... و) توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون: ... مواد ۵۱ و ۵۷ قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و بخشنامه شماره ۸۴۵۹۷/۲۰۰ مورخ ۸/۹/۱۳۸۸ معاونت ... انتقال و توزیع نیروی برق ایران - آگهی استخدام www.karyab.net/article4168.html Translate this page Dec 12, 2011 - سایت کاریابی و رزومه های شخصی آگهی-استخدام-شرکت-مدیریت-تولید،-انتقال-و-توزیع-نیروی-برق-ایران-آخرین-مهلت-21-آذر-1390. استخدام وزارت نیرو سال 94 (استخدام جدید) | ایران استخدام iranestekhdam.ir/استخدام-وزارت-نیرو/ Translate this page 3 hours ago - ایران استخدام گام به گام تا زمان شروع به کار شما همراهتان خواهد بود. شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران تــوانیـــر. شرکت مهندسی ... اطلاعیه ها - شرکت سهامی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی ... www.tavanir.org.ir/page_preview.php?page_id... Translate this page ... بخش برق و انرژی کشور(شاخص‌ها و طرح‌های عملیاتی مرتبط با استراتژیهای بخش برق و ... توزیع، کد فراخوان: 1398195; توسعه پست 400 کیلولت نیروگاه سمنان; ایران .... 6 دستورالعمل استخدام شرکتهای وابسته; نمونه قرارداد خرید تضمینی برای اشخاص ... آگهی استخدام یک شرکت توزیع برق در هرمزگان - اخبار ایران و ... www.momtaznews.com/آگهی-استخدام-یک-شرکت-توز... Translate this page شرکت مدبر گستر نیرو طرف قرارداد با شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان جهت تکمیل بانک اطلاعاتی نیروی انسانی ، اقدام بە شناسایی اشخاص بومی و واجد شرایط ... استخدام سراسری وزارت نیرو در سال 93/ اعتراض به ... - برق نیوز barghnews.com/.../استخدام-سراسری-وزارت-نیرو-در-س... Translate this page Nov 6, 2014 - به گزارش برق نیوز آخرین آگهی استخدامی وزارت نیرو به دو سال پیش بر می ... مهندس برق قدرت یا مهندس برق شبکه‌های انتقال و توزیع را استخدام می‌نماید! ... را استخدام می نماید تا به اشتغال مهندسان برق در ایران جامه عمل پوشانده و بخشی از ... استخدام شرکت توزیع برق گیلان - آخرین اخبار ایران و جهان در ... webavval.ir/go/2030827.html Translate this page بر اساس هماهنگی بعمل آمده از سوی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت ... ... >شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی طی اطلاعیه ... استخدام اداره برق در سال 94 www.niroensani.ir/viewrooydadha.php?id=90127 Translate this page آگهی جدید استخدام اداره برق در سال 94 به همراه شرایط استخدامی اداره برق 94. ... محتویات آگهی استخدامی پس از انتشار و اعلام آگهی استخدامی توسط اداره برق از طریق جراید رسمی و ... فعالیت این سامانه تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. آزمون استخدامی - اطلاعیه توانیراستخدام وزارت نیرو در سال 94 | «ای استخدام» www.e-estekhdam.com/استخدام-وزارت-نیرو/ Translate this page 22 hours ago - استخدام وزارت نیرو سال ۹۴ ( استخدام شرکت های مادر توانیر) ... شرکت کنندگان آزمون استخدامی وزارت نیرو لطفا تجربیات خود را در دیدگاههای همین ... ‎نمونه سوالات جلسه مصاحبه استخدام - ‎چگونه استخدام شویم؟ - ‎نمونه سوالات استخدامی وزارت استخدام وزارت نیرو سال 94 (استخدام جدید) | ایران استخدام iranestekhdam.ir/استخدام-وزارت-نیرو/ Translate this page 3 hours ago - صفحه اصلیآگهی های استخدام سال 94 استخدام های دولتی استخدام وزارت نیرواستخدام وزارت نیرو سال ۹۴ (استخدام شرکت های مادر توانیر) ... استخدام وزارت نیرو در سال 94 - استخدامی سال 94 استخدامی.net/استخدام-وزارت-نیرو-در-سال-94/ Translate this page تاکنون آگهی جدید استخدام وزارت نیرو در سال 94 منتشر نشده است. انتشار آگهی استخدامی وزارت نیرو سال 94 منوط به انتشار توسط مرکز نام ب. استخدام وزارت نیرو در سال 94 www.niroensani.ir/viewrooydadha.php?id=90094 Translate this page محتویات آگهی استخدامی پس از انتشار و اعلام آگهی استخدامی توسط وزارت نیرو از طریق جراید رسمی و کثیرالانتشار در سال 94 ، از طریق سامانه نیروی انسانی نیز به ... استخدام شرکت توانیر در سال 94 www.niroensani.ir/viewrooydadha.php?id=90302 Translate this page محتویات آگهی استخدامی پس از انتشار و اعلام آگهی استخدامی توسط شرکت توانیر از طریق جراید رسمی و کثیرالانتشار در سال 94 ، از طریق سامانه نیروی انسانی نیز به ... ثبت نام آزمون استخدام وزارت نیرو webavval.ir/go/2124610.html Translate this page >اطلاعیه توانیر - آزمون استخدامی پی اچ دی آزمون phd azmoon.net سایت آزمون دکتری | ثبت نام دکتری 94 تکمیل ظرفیت دکتری آزاد 93 ... >سایت آزمون دکتری ( نتایج ... استخدام وزارت نیرو در سال 94 - آگهی استخدام اگهی-استخدام.com/استخدام-وزارت-نیرو-در-سال-94/ Translate this page آگهی استخدام در وزارت نیرو در سال 94 تاکنون منتشر نشده است. سایت اگهی-استخدام.com اطلاع رسانی آگهی های استخدامی تمامی مراکز از جمله وزارت نیرو 94 را به ک. برچسب استخدام وزارت نیرو 94آب و برق خوزستان + تکمیلی www.khouznews.ir/.../آگهی-استخدام-در-سازمان-آب-و-بر... Translate this page Feb 19, 2015 - تغییرات در آگهی استخدام سازمان آب و برق خوزستان / خانم ها می توانند شرکت ... شرکت های بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کرخه و شاوور، زهره و ... آگهی های استخدام - پایگاه اطلاع رسانی صنایع آب ، برق www.sabainfo.ir/fa/ssp/employnotic Translate this page آگهی استخدام شرکتی فعال در نفت و گاز (۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ۱۱:۴۸)[ تعداد کلیک : ۶۶۷ ]. آگهی استخدام شرکت پخش پیام های بازرگانی (۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ۱۱:۴۷)[ تعداد ... استخدام سازمان آب و برق خوزستان | ایران استخدام iranestekhdam.ir/استخدام-سازمان-آب-و-برق-خوزستان/ Translate this page 2 days ago - دانلود نمونه سوالات استخدامی شرکتهای بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی. اصلاحیه: داوطبان آقا و خانم میتوانند در این آزمون شرکت نمایند. آگهی استخدام در سازمان آب و برق خوزستان salehin.ir/index/BpPortalsVShow/28083/828788 Translate this page Feb 26, 2015 - شرکت های بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کرخه و شاوور، زهره و جراحی، کارون بزرگ و مارون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز، تعداد 100 ... استخدام شرکت برق - مرجع آگهی های استخدامی www.estekhdami.org/tag/استخدام-شرکت-برق Translate this page مطالبی که برچسب 'استخدام شرکت برق' دارند ... شرکت های مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور، در راستای تحقق اهداف و وظایف خود بر اساس موافقت مجمع ... استخدام شرکت برق kar24.rozblog.com/tag/استخدام+شرکت+برق Translate this page به اطلاعیه کلیه داوطلبین محترم متقاضی شرکت در آزمون تامین نیروی انسانی نگهبان و اپراتور پست های فوق توزیع و انتقال شرکت برق منطقه ای گیلان… استخدام مهندس برق - دهوند dehvand.ir/jobs/استخدام-مهندس-برق/ Translate this page 7 hours ago - استخدام مهندس برق در یک شرکت معتبر پیمانکاری · ۱۳۹۴/۱/۲۹ تهران مهندس برق شرکت معتبر پیمانکار EPC استخدام می نماید: - مسلط به طراحی و ... استخدام اداره برق در سال 94 - استخدامی سال 94 استخدامی.net/استخدام-اداره-برق/ Translate this page تاکنون آگهی جدید استخدام اداره برق در سال 94 منتشر نشده است. انتشار آگهی استخدامی اداره برق س - استخدام جدید اسفند 93 و سال 94 employment-93.blogsky.com/.../استخدام-وزارت-نیرو-... Translate this page Feb 25, 2015 - آگهی جدید استخدام وزارت نیرو در سال 94 به همراه شرایط استخدامی و جزئیات جدید. ... سه شنبه 5 اسفند 1393 | 5. ... محتویات آگهی استخدامی پس از ... استخدام وزارت نیرو در تبریز سال 94 - کاریابی کاریاب.net/استخدام-وزارت-نیرو-در-تبریز/ Translate this page تاریخ و شرایط آگهی استخدامی و جذب وزارت نیرو در تبریز در سال 94. استخدام وزارت نیرو سال 94 - استخدام لیسانس استخدام-لیسانس.com/استخدام-وزارت-نیرو/ Translate this page آگهی جدید استخدام در وزارت نیرو در سال 94 تاکنون منتشر نشده است. هر هفته جهت دریافت آخرین وضعیت آگهی استخدامی وزارت نیرو سال 94 به همین صف www.azmoon-niroo.ir/azmoon/.../index205.htm Translate this page Jan 27, 2013 - شرکت مدیریت منابع آب ایران. شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران. تــوانیـــر. شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ... استخدام توزیع برق تبریز | جستجو | دنیای اینترنت boxiaozui.com/list/استخدام+توزیع+برق+تبریز.html Translate this page استخدام حسابدار و انتظامات در شرکت ایران شکلات /تبریز آگهی استخدام کارشناس در عسلویه گروه مشارکت تعمیرات انتقال برق بوتیا در کرمان استخدام میکند 


دانلود سوالات استخدامی اختصاصی و عمومی 


طبقه بندی شده آزمون شرکت توزیع برق وزارت نیرو






نظرات  (۱)

سلام مدیر یا دوستان...نتایج آزمون برق جنوب چه تاریخی بالاخره اعلام میشه...خواهشا یکی جواب بده
پاسخ:
اعلام شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی