جدیدترین آگهی و اخبار استخدام سراسری امروز ایران

جدیدترین اخبار استخدامی های سراسری و دولتی سال 94

جدیدترین آگهی و اخبار استخدام سراسری امروز ایران

جدیدترین اخبار استخدامی های سراسری و دولتی سال 94

جدیدترین آگهی و اخبار استخدام سراسری امروز ایران

وبسایت اطلاع رسانی جدیدترین استخدامیهای سراسری ارگانها، بانکها، دستگاه های اجرایی و مراکز مهم و مختلف کشور



جدیدترین و آخرین اخبار استخدام  شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سال 94




خبر 1 اردیبهشت 94 : انتشار آگهی استخدام وزارت نیرو در سال 94


وزارت نیرو

آگهی استخدام مقدمه: شرکتهای وابسته (غیردولتی) زیر مجموعه شرکتهای مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور، در راستای تحقق اهداف و وظایف خود و با استناد به مجوزهای استخدامی صادره بر اساس موافقت مجمع عمومی شرکتهای وابسته (غیر دولتی)، تعداد 1796 نفر را از بین فارغ التحصیلان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش، در صورت کسب نمره حد نصاب به ترتیب از بالاترین نمره استخدام می کنند (کسب حداقل 50 ٪ امتیاز آزمون کتبی عمومی الزامی است).



دانلود آگهی کامل استخدام وزارت نیرو



دانلود



دانلود سوالات استخدامی اختصاصی و عمومی 


طبقه بندی شده آزمون وزارت نیرو - شرکت آب و فاضلاب 


خبر جدید ۲۹ فروردین 1394 : زمان ثبت نام در آزمون مشخص شد.


شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران تــوانیـــر / شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور / استخدام شرکت های مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور


شرکت های وابسته (غیر دولتی) زیر مجموعه شرکتهای مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور، در راستای تحقق اهداف و وظایف خود و با استناد به مجوزهای استخدامی صادره بر اساس موافقت مجمع عمومی شرکت های وابسته (غیر دولتی)، تعداد ۱۷۹۶نفر رااز بین فارغ التحصیلان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش، در صورت کسب نمره حد نصاب به ترتیب از بالاترین نمره استخدام می کنند (کسب حداقل ۵۰٪ امتیاز آزمون کتبی عمومی الزامی است).




دانلود سوالات استخدامی اختصاصی و عمومی 


طبقه بندی شده آزمون وزارت نیرو - شرکت آب و فاضلاب 






الف) شرایط عمومی:

۱- داشتن تابعیت ایران

۲- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم برای آقایان

۳- عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات

۴- نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر

۵- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند

۶- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۷- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۸- دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جداول نیازهای استخدامی موضوع بند الف

۹- عدم منع قانونی برای استخدام و نداشتن تعهد خدمتی به دیگر سازمان ها

۱۰- احراز صلاحیت های عمومی به تأیید گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه


ب ) مواد آزمون :

الف) مواد آزمون توانمندیهای عمومی شامل:

۱- زبان و ادبیات فارسی۲- زبان انگلیسی عمومی ۳- ریاضی و آمار مقدماتی ۴- فن آوری اطلاعات ۵- معارف

۶- اطلاعات سیاسی ، اجتماعی و مبانی قانونی میباشد. * اسلامی

اقلیت های دینی از پاسخ گویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع *خواهد شد.

ب) سوالات آزمون تخصصی بر اساس رشتههای شغلی طراحی میگردد.

مواد (دروس) هر یک از رشته های شغلی و جزئیات مربوط در روز شروع ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

ج ) زمان ثبت نام:

داوطلبان گرامی می توانند از صبح روز سه شنبه مورخ۱۳۹۴/۰۲/۰۱حداکثر تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه مورخ۱۳۹۴/۰۲/۱۰از طریق سایت اینترنتی www.azmoon-niroo.ir اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.


جزئیات کامل مربوط به آزمون در روز ثبت نام به اطلاع داوطلبان گرامی خواهد رسید










آشنایی با شرکت آب و فاضلاب کشور ایران:


درباره ما
معرفی شرکت
شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سال ۱۳۷۱ به استناد ماده ۴ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق مفاد ماده (۱۷) قانون تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب در هیئت دولت مصوب گردید و بر اساس پیشنهاد وزارت نیرو، اساس‌نامه مادر تخصصی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به تایید سازمان مدیر یت و برنامه‌ریزی کشور و وزارت امور اقتصادی و دارائی رسید.
هدف از تشکیل شرکت، ساماندهی فعالیت‌های تصدی وزارت نیرو در امور آب و فاضلاب شامل مدیریت صحیح، نظارت و ارزیابی عملکرد، هدایت و راهبری، افزایش بازدهی و بهره‌وری و استفاده مطلوب از امکانات شرکت‌های زیرمجموعه در چارچوب سیاست‌های وزارت نیرو و همچنین کارگزاری وزارت نیرو برای انجام نظارت‌ها و تدوین برنامه‌ها تدوین گردید
تاریخچه لوله کشی آب در ایران:‌ نخستین بار در سال ۱۳۰۱ طرح احداث شبکه‌های لوله کشی آب شرب شهرهای ایران بررسی و بخشی از شهرها لوله کشی ‌شدند
بنگاه مستقل آب لوله بیرجند: این بنگاه‌، اولین سازمان آبرسانی در ایران است که در سال ۱۳۰۲ در شهر بیرجند شروع به فعالیت کردهاست‌. چگونگی شکل گیری و برپایی بنگاه آب لوله و بخشهای سازمانی آن به شرح ذیل می‌باشد
اهداف ‌: غرض از تشکیل بنگاه‌، اداره امور مربوط به حفظ و نگهداری مسیر لوله‌های آب بیرجند و نیز توسعه شبکه لوله‌کشی این‌شهر بمنظور بهره‌مندی عمومی سکنه شهر، عنوان می‌کند
مؤسسین‌ : ترکیب هیئت مؤسسین بنگاه‌، شامل گروهی ۳۰ نفر شامل روحانیون طراز اول‌، متمولین بازار و سیاستمداران وقت ازجمله نماینده منطقه و تعدادی از فرهنگیان بود
برپایی و تأسیس ‌: در روزگاران گذشته برای تأمین آب شهر بیرجند، آب انبارهایی توسط افراد خیر و نیکوکار ساخته شده بود که ازآب قنوات و آبادیهای دامنه کوه باقران پر می‌گشت و تنها منبع تأمین آب شرب اهالی در تابستان به حسابمی‌آمد. در سال ۱۳۰۶ عملیات‌ احداث مجرای رودخانه کرج به تهران آغاز شد و عملیات اجرای این طرح که از روستای بیلقان کرج‌، جمشید آباد تهران به ‌طول ۵۳ کیلومتر که ۲۰ کیلومتر از این مسیر کانال بود، ۴ ماه به طول انجامید آب در مسیر احداث شده هرز رفته و آلوده‌ می‌شد. در سال ۱۳۳۰ طرح اول لوله کشی آب تهران براساس جمعیت ۹۰۰هزارنفراجراشد
لوله کشی آب تهران : در تهران آب مشروب اهالی قبل از احداث شبکه لوله کشی با ابتدایی ترین روشهای استحصال آب و از طریق ۴۸ رشته قنات‌ وقفی و خصوصی تأمین می‌شد. این قناتها فرسنگها از محل زندگی مردم دور بودند. آب در مسیر طولانی پس از گذشتن از نهرها و گذرگاههای آبی روباز باانواع آلایشهابرخوردمیکردآلوده می‌شد و سرانجام به آب انبارهای خانگی یا عمومی می‌رسید. در بعضی آب انبارها به کیفیت آب توجه می‌شد و به‌آب مقادیری آهک‌، خاکستر، زغال برای تصفیه و ته نشین مواد معلق به آن اضافه می‌شد. از سال ۱۳۰۱ به بعد راه حل بر طرف کردن مشکلات آب تهران را لوله کشی آب مصرفی شهر دانستند این چنین بود که کمیسیونی به نام کمیسیون لوله کشی که اولین واحد منسجم در این زمینه به حساب می‌آید، تشکیل گردید این کمیسیون اعانه‌ها را جمع‌آوری کرده و با در اختیار قرار گرفتن قنات اهدایی علی‌آباد، لوله‌های موجود در اردوگاههای‌نظامی انگلستان را خریداری نمود. بقیه لوله‌های مورد نیاز از هندوستان تهیه و با شتر به محل منتقل گردید. کار لوله‌کشی‌توسط یکی از روسهای مهاجر حاضر در منطقه به نام سویستانوف و به کمک چند نفر کارگر فنی محلی صورت گرفت‌.همچنین به تدریج بقیه قنات علی‌آباد نیز توسط کمیسیون لوله کشی خریداری شد رشته لوله‌ای که زیر نظر کمیسیون لوله کشی‌، آب قنات را به شهر می‌آورد ۹ کیلومتر طول داشت و در مرتفع‌ترین نقطه شهربه داخل مبنع می‌ریخت‌. از این منبع دو رشته لوله به طرف شمال و جنوب شهر جدا شده به دلیل آن که در آن زمان وسایل وامکانات آبرسانی به داخل منازل وجود نداشت‌، در مسیر لوله‌های مورد بحث و در فواصلی مشخص‌، شیرهایی جهت برداشت آب تعبیه شده بود که اهالی آب شرب مورد نیاز خود را از این شیرها برداشت و به مصرف می‌رساندند به این ترتیب بیرجند از گرفتاری بی آبی نجات یافت و نام آن به عنوان اولیه شهر برخوردار از آب لوله‌کشی در ایران به ثبت ‌رسید. بعدها با توسعه امکانات مالی و فنی‌، لوله کشی آب به منازل شروع و انشعاب خصوصی نیز واگذارگردید برای دوام و بقای قانون کمیسیون لوله کشی‌، اساسنامه‌ای برای آن تهیه شد . مفاد این اساسنامه که از سالها قبل از ثبت‌رسمی ملاک عمل بود، در تاریخ دهم اسفندماه ۱۳۳۷ به طور رسمی در شمار مؤسسات خیریه به ثبت رسید

باتوجه به اساسنامه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مأموریت‌های این سازمان به شرح زیر تعریف شده است
۱. ساماندهی فعالیت‌های تصدی وزارت نیرو در امور آب و فاضلاب شامل مدیریت صحیح، نظارت و ارزیابی عملکرد و هدایت و راهبری.
۲. استفاده مطلوب از امکانات شرکت‌های زیرمجموعه در چارچوب سیاست‌های وزارت نیرو و در جهت افزایش بازدهی و بهره‌وری.
۳. کارگزاری وزارت نیرو برای انجام نظارت‌ها و تدوین برنامه‌ها در زمینه راهبری صنعت آب و فاضلاب کشور.


استراتژی های شرکت height=25

 استراتژی‌های  شرکت مهندسی به شرح زیر ارائه می‌گردد:
۱. تدوین و استقرار برنامه‌ جامع و دستیابی به شاخص‌های کمی و کیفی ملی و بین‌المللی آب و فاضلاب در جهت ارتقای سلامت ملی و بهداشت عمومی و برنامه‌ریزی جهت بهره‌مندی و برخورداری کلیه آحاد جامعه از خدمات آب و شرب و دفع بهداشتی فاضلاب با رعایت برنامه جامع آب کشور.
۲. ارتقای مدیریت عرضه، تقاضا، فرهنگ عمومی مصرف و طراحی و پیاده‌سازی الگوی بهینه مصرف آب شرب و بهداشتی در کشور.
۳. ایفای نقش اساسی در استقرار مراکز جمعیتی و صنعتی در برنامه‌های آمایش سرزمین متناسب با ظرفیت‌ها و محدودیت‌های منابع آبی کشور.
۴. توسعه‌ی مدیریت خطرپذیری و بحران و پدافند غیرعامل در طراحی، ساخت و بهره‌برداری از تأسیسات، با رویکرد استمرار ارائه خدمات، کاهش آسیب‌پذیری سازه‌ها و تأسیسات آب و فاضلاب و پیشگیری از نقصان در کمیت و کیفیت آب شرب و پساب.
۵. توسعه‌ سامانه‌های جمع‌آوری، تصفیه فاضلاب، بازچرخانی و استفاده از پساب با کیفیتی متناسب با نوع مصرف، محیط پذیرنده و مکانیزم بازار در راستای حفاظت کمی و کیفی منابع آب و محیط‌زیست.
۶. توسعه صادرات خدمات فنی، مهندسی، تجهیزات آب و فاضلاب و آب بسته‌بندی و حضور در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تقویت و حمایت بخش خصوصی.
۷. ارتقا و استقرار نظام جامع و فراگیر (اطلاعاتی و ارزیابی) یکپارچه عملکرد فنی، مالی، اقتصادی و اجتماعی در سطح واحدها و بنگاه‌های خدماتی آب و فاضلاب کشور به‌منظور تقویت نظام پایش، ارزیابی و تصمیم‌گیری.
۸. بسترسازی و تدوین برنامه‌های عملیاتی برای اجرا و ارتقاء مقررات ملی ساختمان مرتبط با بهینه‌سازی تجهیزات و تأسیسات داخلی آب و فاضلاب واحدهای مسکونی و غیرمسکونی و نیز عملیاتی شدن تفکیک انشعاب آب در مجتمع‌های مسکونی.
۹. تنوع بخشی به سامانه‌های تولید و توزیع آب شرب و بهداشتی و بهره‌گیری از آب‌های غیرمتعارف (مانند آب شیرین‌کن‌ها، بسته‌بندی آب، سیستم‌های دوشبکه‌ای در مناطق خاص، تفکیک آب مصارف مختلف، جمع‌آوری آب باران، استفاده از رطوبت هوا، ایستگاه‌های توزیع آب.
۱۰. ارتقای نظام مدیریت طرح‌ها و پروژه‌ها با تأکید بر اولویت‌بندی، تعمیم شیوه‌های اقتصاد مهندسی، اتمام طرح‌های نیمه‌تمام و بهره‌برداری مرحله‌ای از طرح‌ها در طول دوران ساخت و اجرا.
۱۱. تدوین و پیاده‌سازی نظام جامع بهره‌برداری و پایش کمی و کیفی آب شرب (به‌ویژه کاهش نیترات) و بهداشتی و ا عمال استانداردها و مقررات لازم برای جلوگیری از ورود آلاینده‌ها و تخلیه فاضلاب خام به محیط‌های پذیرنده‌ی طبیعی.
۱۲. استقرار نظام قیمت‌گذاری براساس هزینه تمام شده، اصلاح شیوه نرخ‌گذاری و ساده‌سازی ساختار تعرفه‌‌ای خدمات آب و فاضلاب با رویکرد تشکیل و استقرار نهادهای تنظیم مقررات و داوری به‌منظور ارتقای بهره‌وری، استمرار خدمات و تحقق خوداتکایی مالی واحدهای آب و فاضلاب.
۱۳. تأمین، تجهیز و تنوع بخشی منابع مالی با تأکید بر منابع غیردولتی و جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی، متناسب با برنامه‌های توسعه‌ی بخش آب و فاضلاب.
۱۴. بازنگری و متناسب‌سازی ساختار حاکمیتی و تصدی‌گری بخش آب و فاضلاب به‌منظور تقویت سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت، مدیریت اجرایی، ساماندهی و انتقال مالکیت دارایی‌ها در راستای اهداف سیاست‌‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی با رویکرد ظرفیت‌سازی و ایجاد و حمایت تشکل‌ها و بنگاه‌های تخصصی و خدماتی.
۱۵. ارتقای رضایت مشترکین و احقاق حقوق خدمت‌گیرندگان از طریق استقرار نظام‌های پاسخگویی و ارتقای بهره‌وری، بهبود شاخص‌های کیفیت خدمات، توانمندسازی کارکنان و کاهش قیمت تمام شده خدمات بخش آب و فاضلاب.
۱۶. ارتقاء و توسعه نظام جذب، توانمندسازی و نگهداشت منابع انسانی متناسب با نیازهای تخصصی و مدیریت بخش آب و فاضلاب.
۱۷. ارتقای نظام آموزش عمومی، تخصصی و مدیریتی آب و فاضلاب و سطح فناوری و گسترش پژوهش‌های کاربردی و توسعه‌ای.
۱۸. بهره‌گیری از سیستم‌های هوشمند در مدیریت و بهره‌برداری از شبکه توزیع.
۱۹. برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های عملیاتی به‌منظور اصلاح، بازسازی، ‌نوسازی و مرمت تأسیسات، تجهیزات و شبکه‌های فرسوده آب و فاضلاب در طول دوره‌ی چشم‌‌انداز.
۲۰. برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های عملیاتی کاهش تلفات و آب به‌حساب نیامده.
۲۱. برنامه‌ریزی ارتقا و افزایش سهم تخصیص آب شرب و تهیه‌ی برنامه جامع تعیین حرایم حفاظت کمی و کیفی و زیست‌محیطی و بهداشتی محدوده‌های منابع آبی شرب برای نیازهای یک دوره حداقل ۲۵ ساله آتی کشور.
۲۲. استقرار و نهادینه‌سازی مدیریت دانش در راستای مستندسازی و انتقال دانش و تجارب و توسعه یادگیری در بخش آب و فاضلاب.
۲۳. استقرار و توسعه فناوری‌ها و روش‌های نوین در بخش آب و فاضلاب، به‌ویژه در فرایند تصفیه آب و فاضلاب در راستای ارتقای شاخص‌های بهداشتی و اقتصادی.
۲۴. توسعه و ارتقای سطح کمی و کیفی مهارت‌های مدیریت، مشاوره‌ای، اجرایی و ساخت داخلی و خودکفایی صنعتی متناسب با نیازهای ملی با تأکید بر اعمال برنامه‌های هدایتی و حمایتی صنایع پشتیبان.
۲۵. استقرار و ارتقای نظام پایش، ارزیابی و کنترل عملکرد براساس برنامه‌ی استراتژیک.
۲۶. استقرار نظام کنترل کیفی، بازرسی فنی و تضمین کیفیت کالا، تجهیزات و خدمات مورد استفاده در بخش آب و فاضلاب.

وظایف اساسی شرکت
وظایف اساسی شرکت مهندسی به صورت  زیر تعریف شده‌اند:
۱. تهیه و تدوین پیشنهادهای لازم در زمینه سیاست‌گذاری و راهبری و توسعه صنعت آب و فاضلاب کشور و ارائه آن به وزارت نیرو.
۲. ارائه مشاوره و خدمات مدیریتی، فنی و مهندسی مرتبط به شرکت‌های فعال در صنعت آب و فاضلاب کشور.
۳. مطالعه، برنامه‌ریزی، تهیه طرح، مدیریت و نظارت بر اجرای طرح های آب و فاضلاب شهرها و روستاها، صنایع و تأسیسات وابسته با رعایت ضوابط وزارت نیرو .
۴. انجام امور تحقیقاتی مرتبط با صنعت آب و فاضلاب و برنامه ریزی آموزشی به منظور ارتقاء سطح علمی کارکنان و مدیران شرکت و شرکت‌های زیرمجموعه.
۵. تهیه و تدوین استانداردها، دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های عملیاتی مربوط به امور آب و فاضلاب در زمینه‌های امور مهندسی و توسعه، بهره‌برداری، مدیریت مصرف آب و کاهش تلفات، امور مشترکین، امور مالی، نیروی انسانی و امور تحقیقات و ضوابط ناظر بر روابط شرکت‌های زیرمجموعه با مشترکین به منظور ارائه خدمات بهتر و ارائه آنها به وزارت نیرو برای تصویب.
۶. عضویت و شرکت در کنفرانس‌های و انجمن‌های بین‌المللی مربوط به آب و فاضلاب.
۷. تدوین و پیشنهاد تعرفه‌های سالیانه آب و فاضلاب به وزارت نیرو جهت تصویب و نظارت بر اعمال تعرفه‌های مصوب در شرکت‌های آب و فاضلاب و انجام هماهنگی‌های مربوطه با سایر دستگاه‌های ذی‌ربط.
۸. برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم به منظور تأمین منابع مالی، جلب مشارکت‌های مردمی و بخش خصوصی و همچنین جلب سرمایه بر اساس ضوابط و مقرات مربوطه به منظور توسعه ظرفیت‌های اجرای طرح‌های آب و فاضلاب و بهره‌برداری از تأسیسات مربوطه.
۹. انجام حمایت و پشتیبانی‌ از بخش خصوصی جهت انجام امور مطالعاتی، اجرایی، تولیدی، بهره‌برداری و نگهداری طرح‌های آب و فاضلاب و تأسیسات به منظور کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و ارتقاء سطح خدمت.
۱۰. ایجاد هماهنگی در اجرای طرح‌های تأمین آب شهری و روستایی و تحویل آنها بین سازمان‌های آب منطقه‌ای و شرکت‌های آب و فاضلاب.
۱۱. اعمال مدیریت سهام و تشکیل جلسات مجامع عمومی شرکت‌های آب و فاضلاب برای بررسی بودجه و صورت‌های مالی و اتخاذ تصمیم در ارتباط با آنها و نیز مدیریت و راهبری شرکت‌های زیرمجموعه و تعیین نمایندگان تام‌الاختیار در مجامع عمومی این گونه شرکت‌ها و نظارت ستادی بر فعالیت‌ها وانجام حسابرسی آنها.
۱۲. اخذ هرگونه وام و تسهیلات مالی از منابع داخلی و خارجی، عرضه اوراق قرضه، مشارکت داخلی، پیش‌فروش انشعاب و سایر روش‌های تأمین منابع مالی با اخذ مجوز از مراجع قانونی و استفاده بهینه از این منابع از طریق برقراری تسهیلات و گردش منابع مالی فی‌مابین شرکت و شرکت‌های زیرمجموعه و تضمین این شرکت‌ها جهت اخذ وام و تسهیلات با رعایت ضوابط مجمع عمومی.

 فهرست و شناسنامه فرآیندها | آرشیو فرآیندها
گروه
مرتب شود با به صورت
تعداد موارد یافت شده : ۵۲
پاسخگویی به سوالات و مشکلات مرتبط با کیفیت آب ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
_______________________________________________________________________
پاسخگویی به سوالات حوزه مشترکین ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
_______________________________________________________________________
تهیه کتب صنعت آب و فاضلاب ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
_______________________________________________________________________
برگزاری جشنواره حوزه ICT ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
_______________________________________________________________________
ارائه خدمات ICT ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
_______________________________________________________________________
معادل‌سازی دوره‌های آموزشی ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
_______________________________________________________________________
اعطای وام به کارکنان ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
_______________________________________________________________________
اخذ/ صدور مجوز ماموریت خارج از کشور کارکنان ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
_______________________________________________________________________
ارائه خدمات به خودروها و ماشین‌آلات ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
_______________________________________________________________________
خروج کالا از انبار و تحویل آن ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
_______________________________________________________________________
تسهیم درآمد شرکت‌های زیرمجموعه ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
_______________________________________________________________________
ورود کالا به انبار ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
_______________________________________________________________________
تأمین کالا ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
_______________________________________________________________________
رسیدگی به سوالات و شکایات درون و برون سازمانی ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
_______________________________________________________________________
تولید و ارائه محصولات فرهنگی و آموزشی ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
_______________________________________________________________________
برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری و نمایشگاه ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
_______________________________________________________________________
تهیه نشریه خبری شرکت ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
_______________________________________________________________________
آموزش حقوقی در سطح شرکت ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
_______________________________________________________________________
بازرسی از شرکت‌های زیرمجموعه ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
_______________________

اساسنامه شرکت مهندسی height=25
بسمه تعالی

هیئت وزیران در جلسه مورخ ../../۱۳۸۱ به استناد ماده ۴ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و در جهت تحقق مفاد ماده (۱۷)قانون تشکیل شرکتهای آب و فاضلاب مصوب مورخ ۲۰/۱۰/۶۹ و تبصره (۱) ماده (۱) قانون تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی مصوب مورخ ۱۲/۹/۷۴ مجلس شورای اسلامی و سایر قوانین مرتبط و براساس پیشنهاد شماره .... مورخ .... وزارت نیرو، اساسنامه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی ) را که به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزارت امور اقتصادی و دارائی رسیده است را در ۳۶ ماده و ۷ تبصره به شرح زیر اصلاح و تصویب نمود:
اساسنامه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی)
فصل اول- کلیات و سرمایه
ماده ۱- نام شرکت: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشوراست که از این پس در این اساسنامه اختصارا شرکت نامیده می‌شود.
ماده ۲- هدف شرکت: هدف از تشکیل شرکت ساماندهی فعالیتهای تصدی وزارت نیرو در امور آب و فاضلاب شامل مدیریت صحیح، نظارت و ارزیابی عملکرد، هدایت و راهبری، افزایش بازدهی و بهره وری و استفاده مطلوب از امکانات شرکت‌های زیرمجموعه در چارچوب سیاست‌های وزارت نیرو و همچنین کارگزاری وزارت نیرو برای انجام نظارت‌ها و تدوین برنامه‌ها می‌باشد.
ماده ۳- مرکزاصلی شرکت تهران است و شرکت می تواند بارعایت قوانین و مقررات و تصویب مجمع عمومی برای اجرای عملیات مقرر در این اساسنامه شعب و نمایندگی‌هایی تأسیس نماید.
ماده ۴- شرکت دارای شخصیت حقوقی مستقل بوده و بصورت شرکت سهامی(خاص) اداره می‌شود.این شرکت و کلیه شرکت‌های زیرمجموعه دارای استقلال مالی می‌باشند و مشمول ضوابط، قوانین و مقررات مصرح در قوانین ذیربط بوده و طبق اساسنامه، اصول بازرگانی و آئین نامه های استخدامی، مالی و معاملاتی خود اداره می‌شوند.
ماده ۵- مدت(شرکت) نامحدود است.
ماده ۶- سرمایه شرکت:
سرمایه شرکت مبلغ پنج میلیون ریال است که به پانصد سهم ده هزار ریالی با نام، منقسم می‌گردد و صددرصد آن متعلق به دولت است.
تبصره: تغییرات سرمایه با رعایت قوانین مربوط صرفا با تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده خواهد بود.

فصل دوم- موضوع فعالیت و وظایف شرکت
ماده۷: موضوع فعالیت شرکت:
مدیریت سهام و سرمایه‌های شرکت در صنعت آب و فاضلاب، انجام هرگونه فعالیت در راستای آبرسانی برای مصارف خانگی، عمومی، صنعتی، تجاری و غیره و جمع‌آوری، انتقال و تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب و سرمایه گذاری، مدیریت و نظارت برایجاد و بهره‌برداری از تاسیسات مرتبط با این امور و انجام کلیه معاملات مربوط که برای تحقق اهداف شرکت لازم می‌باشد از طریق شرکت‌های زیر مجموعه و یا عنداللزوم یا تصویب مجمع عمومی توسط خودشرکت.
موارد ذیل از جمله وظایف شرکت میباشد:
۱-۷- تهیه و تدوین پیشنهادهای لازم در زمینه سیاستگذاری و راهبری و توسعه صنعت آب‌ و فاضلاب کشور و ارائه آن به وزارت نیرو.
۲-۷- ارائه مشاوره و خدمات مدیریتی، فنی و مهندسی مرتبط به شرکت‌های فعال در صنعت آب و فاضلاب کشور.
۳-۷- مطالعه، برنامه‌ریزی، تهیه طرح، مدیریت، نظارت و هماهنگی در اجرای طرح‌های آب و فاضلاب با رعایت ضوابط وزارت نیرو.
۴-۷- انجام امور تحقیقاتی مرتبط با صنعت آب و فاضلاب و برنامه‌ریزی آموزشی به منظور ارتقاء سطح علمی کارکنان و مدیران شرکت و شرکت‌های زیرمجموعه.
۵-۷- تهیه و تدوین استانداردها، دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های عملیاتی مربوط به امور آب و فاضلاب در زمینه‌های امور مهندسی و توسعه، بهره‌برداری، مدیریت مصرف آب و کاهش تلفات، امورمشترکین، امورمالی،‌ نیروی انسانی و امور تحقیقات و ضوابط ناظر بر روابط شرکت‌های زیرمجموعه با مشترکین به منظور ارائه خدمات بهتر و ارائه آنها به وزارت نیرو برای تصویب.
۶-۷- عضویت و شرکت در کنفرانس‌ها و انجمن‌های بین‌المللی مربوط در صورت موافقت وزیر نیرو.
۷-۷- تدوین و پیشنهاد تعرفه های سالیانه آب و فاضلاب به وزارت نیرو جهت سیر مراحل تصویب و انجام هماهنگی‌های مربوط با دستگاه‌های ذیربط و نظارت براعمال تعرفه‌ها در شرکت‌های آب‌ و فاضلاب.
۸-۷- اجرای طرحهای مرتبط با آب و فاضلاب شهرها و روستاها، صنایع و تاسیسات وابسته از طریق شرکت‌های زیرمجموعه و نظارت ستادی براجرای آنها از طرف وزارت نیرو.
۹-۷- برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم به منظور تأمین منابع مالی، جلب مشارکتهای مردمی و بخش خصوصی و همچنین جلب سرمایه براساس ضوابط و مقررات مربوطه به منظور توسعه ظرفیت‌های اجرای طرح‌های آب و فاضلاب و بهره‌برداری از تاسیسات مربوطه


















کلمات کلیدی:

شرکت آب و فاضلاب استان تهران www.tpww.ir/ Translate this page سامانه مستندات حوزه درآمد و امور مشترکین ( تعرفه های مورد عمل ، راهنمای محاسباتی و ...) پرداخت غیرحضوری قبض آب و یا فاضلاب از طریق درگاه بانکهای کشور. ‎شرکت آب وفاضلاب منطقه 2 تهران - ‎شرکت آب وفاضلاب منطقه 5 تهران - ‎بخش مشترکین مناقصه های آب و فاضلاب کشور www.ariatender.com/tender/client-6928.html Translate this page مناقصه های آب و فاضلاب کشور مناقصه ها ، آگهی مناقصه ، تجدید مناقصه ، دو مرحله ای ،مناقصه عمومی ، آگهی ارزیابی کیفی ، یک مرحله ای ، مناقصه نوبت دوم ، شناسایی ... شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور - آفتاب www.aftabir.com › ... › وزارت نیرو و سازمانهای وابسته Translate this page عنوان فارسى, شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور. توضیحات, در این سایت با بخشنامه ها و دستورالعملها و ساختار تشکیلاتی این سازمان آشنا می شوید و می توانید از ... شرکتهای مادرتخصصی - پرتال وزارت نیرو - پرتال وزارن نیرو www.moe.gov.ir/Inner.../شرکتهای-مادرتخصصی.aspx Translate this page 2, مدیریت منابع آب ایران, آدرس ساختمان مرکزی: خیابان فلسطین شمالی - پلاک ٥١٧ تلفنخانه: 9-88901081. 3, مهندسی آب و فاضلاب کشور, آدرس: بلوار کشاورز - کوچه شهید ... طی حکمی از سوی وزیر نیرو - پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو ... news.moe.gov.ir/News/Details.aspx?ANWID=7226 Translate this page Aug 31, 2013 - وزیر نیرو با صدور حکمی، مهندس "حمیدرضا جانباز" را برای مدت دو سال به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی مهندسی آب و فاضلاب کشور ... وب سایتهای زیر مجموعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور abfar.kr.ir/index.php?option=com_weblinks... Translate this page وب سایتهای زیر مجموعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور. وب لینک وب سایت شورای جهانی آب. 26. وب لینک سایت خبری شرکت مهندسی. 2432. وب لینک سایت مرکز ... تصویب اساسنامه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ( مادر ... rc.majlis.ir › سـامانه قوانین › قوانین و مقررات Translate this page اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران‌مصوب 1379- اساسنامه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (‌مادر تخصصی) را به شرح ذیل تصویب نمود: ‌اساسنامه شرکت مهندسی آب و ... انجمن ماستخدام شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور سال 94 | ایران استخدام iranestekhdam.ir/استخدام-شرکت-مهندسی-آب-و-فاضلا... Translate this page 3 hours ago - صفحه اصلیآگهی های استخدام سال 94 استخدام های دولتی استخدام وزارت نیرواستخدام شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور سال ۹۴ ... استخدام وزارت نیرو در سال 94 | «ای استخدام» www.e-estekhdam.com/استخدام-وزارت-نیرو/ Translate this page 22 hours ago - خبر ۲۶ فرودین ۹۴ – خبر استخدام شرکت های مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور در سال ۹۴ وزارت نیرو به منظور تامین نیروی انسانی مورد ... ‎نمونه سوالات جلسه مصاحبه استخدام - ‎چگونه استخدام شویم؟ - ‎نمونه سوالات استخدامی وزارت وب سایت شرکت آب وفاضلاب خوزستان abfakhz.ir/ Translate this page به وب سایت شرکت آب وفاضلاب خوزستان خوش آمدید جدیدترین اخبار شرکت آب وفاضلاب خوزستان را در این وب سایت مشاهده نمایید ... شرکت آب و فاضلاب شهری استان مازندران www.abfa-mazandaran.ir/ Translate this page این شرکت درنظر دارد برای جذب نیروی مورد نیاز خود، تعدادی نیروی جدید استخدام نماید. ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ ... تقدیر فرماندار از مدیر امور آب وفاضلاب منطقه بابلسر. سید علی اسد ... شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی - پرتال وزارت نیرو - پرتال ... www.moe.gov.ir/...اب.../شرکت-های-اب-و-فاضلاب-روس... Translate this page شرکتهای آب و فاضلاب روستایی. ردیف. عنوان سایت. آدرس سایت. برتر. 1. شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان شرقی. http://www.eabfar.ir. Red-bullet.PNG. استخدام شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان | استخدام www.estekhtam.com/استخدام-شرکت-آب-و-فاضلاب-اس... Translate this page Oct 27, 2014 - شرکت آب و فاضلاب روستایی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از محل سهمیه استخدامی. آگهی استخدام وزارت نیرو و آب و فاضلاب کشور | مرجع آگهی های ... www.estekhdami.org/استخدام-وزارت-نیرو-و-آب-و-فا... Translate this page Oct 17, 2012 - شرکت های مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور، در راستای ... 5- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می ... شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان www.guilan-abfar.ir/ Translate thisزمان برگزاری آزمون استخدام در شرکت آّب وفاضلاب روستایی ... www.javanpress.ir/.../زمان-برگزاری-آزمون-استخدام-در-... Translate this page Oct 28, 2014 - جوان پرس : آزمون استخدامی شرکت آب وفاضلاب روستایی آذربایجان ... اظهار داشت:آزمون استخدامی متمرکز وزارت نیرو برای جذب واستخدام نیروی جدید ... آگهی استخدام جدید وزارت نیرو و آب و فاضلاب کشور سال 94 ... www.ramsarnaz.com/.../آگهی-استخدام-جدید-وزارت-نیر... Translate this page آگهی استخدام وزارت نیرو و آب و فاضلاب کشور جدید آبان سال ۹۴. آبان ۱۱ام, ۱۳۹۱; کد آهنگ پیشواز ایرانسل سال 94. آگهی استخدام وزارت نیرو و آب و فاضلاب کشور جدید ... آزمون استخدامی azmoon-niroo.ir/ Translate this page اطلاعیه جدید. آگهی استخدام ... های وابسته (غیر دولتی) زیر مجموعه شرکت های مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور از طریق برگزاری آزمون، استخدام می نماید. استخدام وزارت نیرو در شرکت های آب و فاضلاب در تمام استان های ... sobhezagros.ir/news/.../استخدام-وزارت-نیرو-در-شرکت... Translate this page Nov 1, 2014 - استخدام وزارت نیرو در شرکت های آب و فاضلاب در تمام استان های کشور + .... روشن و جدید)‌، با فرمت JPG و با حجم حداکثر40 کیلوبایت استفاده نمایید. استخدام در آب و فاضلاب خوزستان و توزیع نیروی برق اهواز www.khouznews.ir/.../news/.../استخدام-در-آب-و-فاضلا... Translate this page شرکت آب و فاضلاب خوزستان و توزیع نیروی برق اهواز به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین ... این 2 شرکت در راستای تحقق اهداف و وظایف خود و با استناد به مجوزهای استخدامی صادره از وزارت نیرو در ..... جزئیات استخدام‌های جدید در وزارت بهداشت. آگهی استخدام وزارت نیرو و آب و فاضلاب کشور | مرجع آگهی های ... www.estekhdami.org/استخدام-وزارت-نیرو-و-آب-و-فا... Translate this page Oct 17, 2012 - شرکت های مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور، در راستای تحقق .... و جدید)‌، با فرمت JPG و با حجم حداکثر40 page ۱۰:۴۳:۳۰. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان اعلام کرد: در سال گذشته 47 . ... تجلیل از بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان. تاریخ ارسال : ... شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان www.abfar-khoozestan.ir/ Translate this page شبکه توزیع آب و خطوط انتقال سال 1394 بدینوسیله موارد اصلاحی به شرح ذیل می ... دعوت مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان از آحاد ملت برای حضور در ... آگهی استخدامی آب و فاضلاب کشور (مهلت 93/8/18) epedc.ir/index.php?option=com... Translate this page Oct 25, 2014 - وزارت نیرو ضمن برگزاری آزمون استخدامی متمرکز در روز جمعه مورخ 30/8/93 جهت حوزه ستادی، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکتهای تاتخصصین آب و فاضلاب کشور www.iawwe.ir/ Translate this page انجمن متخصصین آب و فاضلاب به دنبال تشکیل اولین جلسه ی مجمع عمومی با شرکت کارشناسان و متخصصین آب و فاضلاب و با نظارت نمایندگان وزارت کشور در تاریخ ... ایران آبفا -دومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی های بهره برداری و ... iranabfa.ir/ Translate this page شرکت‌های برتر دومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌‌ها و بهره‌‌برداری و نگهداری صنعت آب و فاضلاب کشور عصر امروز (پنج‌شنبه) در آیین 





دانلود سوالات استخدامی اختصاصی و عمومی 


طبقه بندی شده آزمون وزارت نیرو - شرکت آب و فاضلاب 



نظرات  (۱)

ببخشید میخوام بدونم واس ثبت نام تو آزمون باید تا اردیبهشت سال دیگه صبر کنم؟؟؟
پاسخ:
نمیشه چیزی گفت، پیگیر اخبار باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی